Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه کنگره فیفا در کشور قطر سرپرست فدراسیون فوتبال با رئیس فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، کنگره فیفا یک روز مانده به مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ روز گذشته با حضور چهره‌های مختلف فوتبال جهان و جانی اینفانتینو در دوحه قطر برگزار شد. در این مراسم نمایندگان کشورمان از جمله میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، حمیرا اسدی رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، حمید استیلی مدیر تیم ملی، علی دایی و مهدی مهدوی کیا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور داشتند.

پاسخ رئیس فیفا به یک شایعه در مورد ایران
در حاشیه این مراسم میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال با اینفانتینو دیدار و گفت‌وگویی کوتاه داشت. سرپرست فدراسیون فوتبال در این دیدار با تبریک رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برای حضورش در رأس مدیریت این فدراسیون مواجه شد و سؤالی در مورد شایعه محرومیت ایران از حضور جام جهانی پرسید که اینفانتینو اعلام کرد این مسائل شایعه است.

قرار است ماجدی و رئیس فیفا امشب در صورت مهیا شدن شرایط جلسه‌ای هر چند کوتاه داشته باشند.

بررسی نحوه صعود و جایگاه ایران در AFC
در این مراسم درباره نحوه صعود تیم ملی به جام جهانی و جایگاه فوتبال ایران در آسیا نیز صحبت شد. مجری مراسم توضیحاتی پیرامون شرایط و چگونگی حضور ایران در دوحه برای حاضران تشریح کرد و البته اشاره شد که تیم ملی کشورمان یکی از تیم‌های قدرتمند در آسیا محسوب می‌شود.

پیشنهاد شیخ سلمان به فدراسیون برای دریافت مطالبات از AFC
یکی دیگر از اتفاقاتی که در حاشیه کنگره رخ داد، جلسه سرپرست فدراسیون فوتبال با شیخ سلمان رئیس AFC بود. در این نشست شیخ سلمان ضمن تعریف و تمجید از قدرت فوتبال کشورمان گفت: فوتبال ایران یکی از قطب‌های اصلی آسیا محسوب می‌شود و در همه حوزه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نایب رئیس من یک ایرانی است و البته در حوزه‌های دیگر از جمله در بخش رسانه از نمایندگان ایران در AFC استفاده می‌کنیم.

موضوع دیگر در نشست شیخ سلمان و سرپرست فدراسیون فوتبال مطالبات ایران در AFC بود. شیخ سلمان در حاشیه این جلسه اعلام کرد که «تنها راه انتقال بخشی از پول‌های فدراسیون این است که صداوسیمای ایران برای پخش مسابقات با کنفدراسیون فوتبال آسیا قرارداد ببندد و به جای پرداخت پول به  AFC آن را به فدراسیون فوتبال منتقل کند تا به این شکل ایران هم به مطالبات خود برسد».

ایران سال‌هاست که به دلیل تحریم‌ها نتوانسته پول خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا و البته فیفا بگیرد.

ترافیک دوحه سوژه افراد حاضر در کنگره
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در حاشیه کنگره فیفا اعلام کرد هنگام برگزاری مسابقات جام جهانی حدود دو میلیون نفر برای تماشای این بازی‌ها وارد دوحه می‌شوند. سؤال شرکت کنندگان در این مراسم این بود که چگونه قرار است ترافیک در دوحه کنترل شود، آنهم در شرایطی که هنوز خبری از توریست در این کشور برای تماشای جام جهانی نیست روز گذشته ترافیک سنگینی در دوحه حکمفرما بود.

قرعه کشی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ امشب (جمعه) از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در دوحه آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت فدراسیون فوتبال ایران فیفا فوتبال اینفانتینو میرشاد ماجدی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سرپرست فدراسیون فوتبال شیخ سلمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

به گزارش "ورزش سه"، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان خبرساز شده و با وجود اینکه برخی از نفرات پیشین این تیم حکم قطعی مبنی بر کسر امتیاز از نفتی‌ها را گرفته‌اند، این اتفاق نیفتاده و در جدیدترین مصاحبه نیز عماد میرجوان به این موضوع پرداخته است.

میرجوان درباره شکایت از نفتی‌ها عنوان کرد: بنده در سال 1401 از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کردم ولی هنوز مطالبات خود را نگرفتم. با مدیران این باشگاه تماس گرفتم که گفتند پیگیری می‌کنیم، اما جواب من را نمی‌دهند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال حکم قطعی خود را در این پرونده به نفع من صادر کرده و دو بار برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه کسر امتیاز فرستاده، اما این اتفاق نیفتاده است.

مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: برخی تیم‌ها در لیگ یک به دلیل بدهکاری با کسر امتیاز مواجه شدند و مطالبات خود را پرداخت کردند تا امتیازهای‌شان برگردد، اما برای تیم نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

میرجوان یادآور شد: به ما می‌گویند به دلیل اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارتباطاتی که در سازمان لیگ دارد، کسر امتیاز نخواهد شد و دستور آمده تا از آنها کسر امتیاز نکنند که برای ما عجیب است.

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!