Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@07:15:38 GMT

تعمیرگاه گیربکس اتومات

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۷۰۶۸

گیربکس یکی از اجزای ضروری و مهم در خودرو است که حتی اهمیتی فراتر از موتور در انتقال نیرو و شتاب به چرخ ها را بر عهده دارد. اگر گیربکس خودرو به درستی کار نکند، شتاب موتور به چرخ ها منتقل نمی شود و خودرو نیروی لازم را ندارد، بنابراین موتور ناچار است تا بیش از توان کار کند در نتیجه مدتی پس از خرابی گیربکس موتور خودرو هم دچار مشکل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مشکلات ایجاد شده در گیربکس خودرو اگر در زمان مناسب تشخیص داده شوند قابل حل شدن هستند.

تعمیرگاه گیربکس اتومات به مراکزی گفته می شود که در آن نیروی متخصص با دانش و آگاهی کامل نسبت به انواع گیربکس اتومات و نوع مشکلاتی که ممکن است در این گیربکس ها ایجاد شود آماده خدمت رسانی به شما هستند.

مجتبی کرمانی: 09125721341

وبسایت: www.tehranplus.net

یکی از دغدغه ها و مشکلات اصلی صاحبان خودرو های خارجی در زمان خرابی گیربکس اتومات خودرو انتخاب مرکزی مناسب برای تعمیر گیربکس اتومات خودروی لوکس خود است. اغلب خودرو های تولیدی برند های خارجی به دلیل کیفیت بالایی که دارند در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند و در ایران نیز مانند سایر کشور های دنیا خودرو های لوکس طرفداران زیادی دارد.

همان طور که اشاره کردیم یکی از دغدغه های صاحبان خودرو های لوکس در هنگام خرابی بخش های مختلف خودرو خصوصاً گیربکس اتومات انتخاب مرکزی مناسب برای تعمیر و بررسی مشکل ایجاد شده در گیربکس اتومات است.



تعمیر گیربکس اتومات هیوندای

یکی از خودروهایی که در چند سال اخیر بازار فروش خوبی در ایران دارند خودرو های برند هیوندای هستند، با توجه به قیمت این خودرو ها در مقایسه با سایر خودرو های موجود در بازار و کیفیت قابل قبولی که دارند در حال حاضر یکی از گزینه های خوب برای خرید خودرو خارجی به شمار می آیند. گیربکس اتومات خودروهای هیوندای از جمله گیربکس های با کیفیت و به روز در بازار هستند، گیربکس اتومات هیوندای با توجه به نوع مدل خودرو هیوندای به انواع مختلفی تقسیم می شود که تنها افراد متخصص و با تجربه نسبت به این نکات ریز آگاهی و دانش دارند.

در زمان حرکت خودرو اصطکاک زیادی در داخل گیربکس ایجاد می شود که این اصطکاک به مرور سبب بروز مشکلات مختلفی در گیربکس هیوندای می شود. اصطکاک سبب می شود تا چرخ دنده های گیربکس گرم شوند و در صورتی که سطح روغن گیربکس پایین می شود این چرخ دنده ها روی هم ساییده و می شکنند. برای جلوگیری از بروز شکستگی در داخل گیربکس بهتر است در زمان های مقرر تعیین شده توسط خود برند که متناسب با مسافت طی شده و نوع مدل خودرو است برای تعویض روغن گیربکس مراجعه کنید.

زمانی که چرخ دنده های در گیربکس هیوندای دچار مشکل شده باشند، خودرو در حالت خلاص دچار لغزش های مکرر می شود این علامت نشان می دهد که چرخ دنده های گیربکس دچار مشکل شده اند، نباید با خودرو در حالت کار کنید چرا که اگر چرخ دنده ها بشکنند ممکن است نیاز به تعویض کامل گیربکس باشد که هزینه ای به مراتب بیشتر برای شما در پی خواهد داشت.

اگر خودروی هیوندا شما در حالت خنثی و در زمانی که حرکت ندارید صداهای غیر معمولی تولید می کند این مورد هم نشانه ی کاهش میزان روغن گیربکس است، هر خودرویی دارای سطح نرمالی از روغن گیربکس است که با نشان گر در داخل گیربکس مشخص شده است اگر روغن گیربکس از این سطح نرمال کمتر شود خرابی های گیربکس بروز می کند که یکی دیگر از نشانه های خرابی گیربکس اتومات هیوندای شنیدن صداهای عجیب و غریب از گیربکس در حالت خنثی است.

با مشاهده هر گونه از این علامت ها باید خودروی هیوندای خود را سریعا به مراکز معتبر مانند مرکز تخصصی تهران پلاس در جهت تعمیر و بررسی گیربکس انتقال دهید.

یکی از مواردی که در زمان تعمیر گیربکس هیوندای می تواند سبب بروز خرابی گیربکس شود، خارج کردن اشتباه گیربکس است. گیربکس اتومات دارای سیستم برقی پیچیده و اتصالات بیشتری نسبت به گیربکس های دستی معمول است و نمی توان بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی و جداسازی اتصالات گیربکس را به درستی از خودرو خارج کرد. اگر گیربکس اتومات هیوندای به درستی از خودرو خارج نشود ممکن است سیستم برقی و حتی اتصالات کوچک بین گیربکس و موتور دچار مشکل و شکستگی شوند در نتیجه شاید مشکل گیربکس رفع شود اما مشکلات جدیدی در گیربکس اتومات هیوندای ایجاد می شوند. این مورد تنها در زمانی رخ می دهد که فرد تعمیرکار دانش کافی در حوزه گیربکس اتومات و نوع اتصالات آن نداشته باشد.



تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا

یکی دیگر از برند های فعال و با کیفیت خودروسازی در بازار برند تویوتا است. خودرو های برند تویوتا با توجه به تنوع بالا و کیفیت مناسبی که دارند در زمره خودرو های پر فروش در بازار ایران قرار دارند. همانند سایر برند های مطرح در جهان تویوتا نیز در خودروهای خود از گیربکس اتومات استفاده می کند. گیربکس به کار رفته در خودرو های تویوتا بسته به نوع خودرو متفاوت هستند و با توجه به اینکه تعمیر هر کدام از این گیربکس ها به دانش اختصاصی نیازمند است.

گیربکس تویوتا K CVT مجموعه ای از گیربکس های متغیر پیوسته (CVT) است که در بسیاری از خودروهای تویوتا یافت می شود.

گیربکس های CVT توسط Aisin، سازنده قطعات خودرو که بخشی از گروه شرکت های تویوتا است، تولید می شود. CVT نوعی گیربکس اتوماتیک است که می تواند به طور یکپارچه از طریق یک محدوده پیوسته از نسبت دنده تغییر کند. این در تضاد با سایر گیربکس ها است که تعداد محدودی نسبت دنده را در مراحل ثابت ارائه می دهند. سری K از دو قرقره استفاده می کند که توسط یک تسمه به هم متصل شده اند.

گیربکس های اتومات تویوتا اگر به خوبی از آن ها مراقبت شود می تواند حداقل 5 تا 6 سال کارایی دائمی داشته باشند اما اگر نسبت به تعمیر یا سرویس گیربکس اتومات تویوتا بی اهمیت باشید امکان خرابی خودرو و نیاز به تعویض کامل گیربکس بسیار بالا است.

گیربکس های CVT اتومات تویوتا همچنین کاهش ناگهانی دنده را در صورت نیاز به نیروی اضافی برای عبور حذف می کنند. یک CVT نیز در هنگام بالا رفتن از تپه ها به آرامی کار می کند. این از "شکار دنده" که اغلب با یک گیربکس اتوماتیک معمولی احساس می کنید، جلوگیری می کند. و از آنجایی که یک CVT از نظر وزن سبک تر است و راندمان بهتری را ارائه می دهد، به بهبود مصرف سوخت خودرو کمک می کند. به همین دلیل است که بسیاری از خودروهای هیبریدی با CVT عرضه می شوند. CVT می تواند حداکثر قدرت را از یک موتور کوچک برای شتاب گیری سریع‌تر و پاسخگوتر دریافت کند. به همین دلیل است که اغلب CVT های مورد استفاده در خودروهایی با موتورهای 4 سیلندر کم مصرف را خواهید یافت.

برخی از رانندگان احساس شتاب ممتد بدون نقطه تغییر را آزاردهنده می دانند. اگر به رانندگی اسپورت‌تر علاقه دارید، عدم وجود دنده‌های ثابت می‌تواند باعث می‌شود که تعویض دنده‌ها و دنده‌های پایین‌تر کمتر درگیر شوند. این مواردی نکاتی هستند که در تمام گیربکس های اتومات تویوتا موجود هستند اما سایر علائم و مواردی که در گیربکس اتومات تویوتا رخ می دهند در دسته ی خرابی های گیربکس قرار می گیرند.

اگر خودروی شما دچار نشتی روغن شده است در ابتدا باید بررسی کنید که آیا روغن موتور نشت کرده است یا روغن گیربکس، رنگ روغن گیربکس تویوتا عمدتاً سرخ رنگ است و اگر فاسد شده باشد به رنگ مشکی تغییر رنگ می دهد، اگر با توجه به رنگ روغن متوجه شدید که روغن گیربکس دچار نشتی شده است باید به ‌سرعت خودرو را به مراکز معتبر برای تعویض اتصالات داخلی انتقال دهید، نشتی روغن گیربکس نشان می دهد که بخش‌هایی از اتصالات داخلی گیربکس دچار سوراخ شده اند و روغن گیربکس از داخل آن ها نشت می کند، نشتی روغن گیربکس سبب کاهش سطح روغن در گیربکس و ساییدگی چرخ دنده های گیربکس و درنهایت شکستگی گیربکس می شود.

با توجه به اهمیت بالایی که روغن گیربکس در سلامت گیربکس دارد برای تعویض روغن گیربکس حتماً به مراکزی مراجعه کنید که از روغن گیربکس مرغوب و اصل برند تویوتا استفاده می کنند متأسفانه افراد سودجو با وعده ی قیمت کمتر از روغن های بی کیفیت در گیربکس تویوتا استفاده می کنند، این روغن ها علاوه بر اینکه به‌سرعت می سوزند به دلیل کیفیت پایین سبب بروز مشکلات مختلفی از جمله سوراخ شدن اتصالات گیربکس تویوتا می شوند.



تعمیر گیربکس اتوماتیک آلفارومئو

آلفارومئو یکی از برند های خودروسازی اروپایی است که خودرو های متفاوت و لوکسی هم از نظر ظاهری و هم از جهت قطعات داخلی تولید می کند. آلفارومئو Stelvio Quadrifoglio جدید 2022 سریع‌ترین مدل آلفارومئو در جاده‌ها است، زیرا می‌تواند تنها در 3.6 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن 176 مایل در ساعت است. دقیقاً پس‌ازآن آن Giulia Quadrifoglio مدل 2022 قرار دارد که حداکثر سرعت آن 191 مایل در ساعت است و می تواند در 3.8 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت برسد. خودروهای برند آلفارومئو با توجه به ساختار اسپورتی که دارند بیشتر برای مسابقات مختلف تولید می شوند اما خودروهایی نیز توسط این برند برای استفاده روزمره نیز تولید می شود که این خودروها نیز از شتاب بسیار بالایی برخوردار هستند.

یکی از مواردی که در شهر های بزرگ مانند تهران سبب خراب شدن گیربکس اتوماتیک آلفارومئو می شود اصطکاک مداوم خودرو در زمان رانندگی است، معمولاً در زمانی که ترافیک زیاد است شما دائم مجبور به تغییر دنده و کلاچ و ترمز هستید این عامل سبب می شود تا گیربکس بیش از حد گرم شود. فرسایش بین بخش های داخلی گیربکس ایجاد می شود که درنهایت سبب سوختن روغن گیربکس و یا شکستن بخش های داخلی گیربکس می شود.

در حال حاضر با توجه به نوع سبک زندگی و نیاز به خودرو و افزایش قیمت خودرو های خارجی خرابی این خودرو ها می تواند هزینه و وقت زیادی را از افراد بگیرد. با توجه به اینکه اغلب برندهای خارجی در ایران نمایندگی رسمی برای تعمیر خودرو به صورت فعال ندارد انتخاب مرکز مناسب برای تعمیر خودرو به امری دشوار تبدیل شده است. مسلم است که شما دوست دارید خودرو را در مدت زمان کوتاه با بهترین کیفیت و خدمات و سالک تحویل بگیرید، اگر این اتفاق رخ ندهد نه تنها وقت زیادی از شما گرفته می شود بلکه می تواند هزینه های مضاعفی برای شما در پی داشته باشد.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر خودروی خودتان را به یک تعمیرگاه تخصصی و معتبر ببرید، در مرکز تهران پلاس ما به کمک جدیدترین فناوری های روز برای عیب یابی و رفع مشکل گیربکس در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون بروز مشکلات جانبی گیربکس اتومات خودروی شما را تعمیر می کنیم.

تعمیرات گیربکس اتومات خودروهای مختلف معمولاً شامل تعمیر ساعت گیربکس، تعویض روغن گیربکس، تعمیر توربین گیربکس و یا رفع مشکلات جعبه دنده و تنظیمات سیستم کامپیوتری می شود.

تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس با تکیه بر دانش و آگاهی تکنسین های ماهر و استفاده از فناوری های نوین در جهت تعمیر گیربکس و بخش های مختلف گیربکس بنا شده است. مجموعه ای از بهترین امر در امر تعمیر خودرو در تعمیرگاه تهران پلاس قرار دارند تا شما را در امر تعمیر و سرویس خودرو یاری کنند.

تعمیرگاه تهران پلاس با توجه به سابقه ای که در امر تعمیر و تعویض گیربکس اتومات دارد به یکی از مراکز معتبر در ایران در امر تعمیر گیربکس تبدیل شده است. برای عیب یابی گیربکس اتومات در مرکز تهران پلاس نخست گیربکس به صورت کامل بررسی می شود و مشاوره رایگان به شما در جهت نوع مشکل گیربکس داده خواهد شد، تعمیر گیربکس اتومات خودروی شما پس از مشاوره با شما توسط افراد متخصص انجام می شود.

شما می توانید به منظور دریافت مشاوره و تعیین وقت برای بررسی خودرو با مشاوران ما در مرکز تهران پلاس در ارتباط باشید. برای اطمینان خاطر شما عزیزان تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضمانت و گارانتی ارائه می شوند.

منبع: الف

کلیدواژه: گیربکس اتومات خودرو گیربکس اتوماتیک گیربکس تویوتا خرابی گیربکس چرخ دنده مایل در ساعت روغن گیربکس چرخ دنده ها برای تعمیر گیربکس ها دچار مشکل خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرعت بالای آشپزی با مایکروفر باعث استقبال زیاد از آن شده و در اغلب آشپزخانه ها جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. اما مانند هر نوع لوازم خانگی دیگر مایکروفرها نیز دچار خرابی شده و عملکرد آنها ممکن است به طور کامل با اشکال مواجه شود. در این شرایط بهترین چیز، تعمیرکار و مرکز تعمیراتی است که این خدمات را در محل و منزل انجام دهد.

تعمیر مایکروفر در محل

صرف زمان زیاد برای مراجعه به تعمیرگاه لوازم خانگی در شهرهای بزرگ مانند تهران هزینه بر و زمان بر است و به همین دلیل اغلب افراد خدمات تعمیر در محل را ترجیح می دهند. درست است که مایکروفرها وزن بالایی ندارند، اما جا به جایی برای انتقال آنها به تعمیرگاه به زمان زیادی نیاز دارد. کالا تعمیر یکی از مراکز قدیمی در زمینه تعمیر لوازم خانگی در تهران است که این خدمات را در محل و منزل ارائه می دهد.

خدمات تعمیر مایکروفر در محل این مجموعه شامل موارد زیر است:

تعمیر برد مایکروفر رفع ارورهای مایکروفر تعمیر موتور مایکروفر تعویض موتور مایکروفر تعویض خازن و دیود و فیوز مایکروویو تعمیر و تعویض موتور گردان کف مایکروفر تعمیر درب مایکروفر تعمیر و تعویض مگنترون تعویض ترانس های ولتاژ بالا مایکروفر تعویض کاغذ میکا مایکروویو تعمیر و تعویض فن مایکروفر اصلاح سیم کشی داخلی مایکروفر تعمیر مایکروفر ایرانی و خارجی با قطعات اصلی

در طی سالها فعالیت این مجموعه در زمینه تعمیرات مایکروفر، موفق به اخذ مجوزهای لازم در این حوزه شده است. به طوریکه در حال حاضر نمایندگی مجاز بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی است. از مهم ترین مزایای فعالیت به عنوان نمایندگی مجاز، دسترسی آسان به قطعات اصلی و اورجینال برند مربوطه است. متاسفانه برخی از تعمیرکاران به این قطعات دسترسی نداشته و تعمیرات را با قطعات فیک و بی کیفیت انجام می دهند. در نتیجه در بازه زمانی بسیار کوتاه خرابی دستگاه تکرار شده و به سایر قطعات آن نیز آسیب وارد می شود.

کالا تعمیر بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی را پوشش می دهد. برخی از این برندها عبارتند از:

تعمیر مایکروفر سامسونگ تعمیر مایکروفر پاناسونیک تعمیر مایکروفر دوو تعمیر مایکروفر کنوود تعمیر مایکروفر تکنوگاز تعمیر مایکروفر مولینکس تعمیر مایکروفر مدیا تعمیر مایکروفر فلر تعمیر مایکروفر آاگ تعمیر مایکروفر هاردستون تعمیر مایکروفر دلونگی تعمیر مایکروفر بوتان تعمیر تضمینی مایکروفر

یکی از مهم ترین نکات برای استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی، دریافت تضمین از سوی تعمیرکار است. چون برخی از تعمیرکاران به دلیل نداشتن تخصص کافی به صورت موقت اشکالات موجود در مایکروفر را با قطعات بی کیفیت رفع می کنند. با گذشت زمان کوتاه خرابی دستگاه تکرار شده و خسارت هنگفتی را برای شما به همراه خواهد داشت. گروه کالا تعمیر به دلیل استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، تجربه بالای تعمیرکاران و شناخت کامل سیستم داخلی مایکروفرهای داخلی و خارجی برندهای مختلف برای تمام خدمات خود تضمین و گارانتی ارائه می دهد.

تمام تعمیرات این مجموعه دارای گارانتی هستند. به طوریکه اگر در بازه زمانی گارانتی همان خرابی مجدد تکرار شود، تعمیرکار به محل مراجعه کرده و بدون دریافت دستمزد تعمیرات مورد نیاز را انجام می دهد.

چه زمان با تعمیرکار مایکروفر تماس بگیرید؟

با توجه به اینکه در خازن داخل مایکروفر حتی بعد از اینکه دستکاه را از برق بکشید هنوز ولتاژ وجود دارد، لذا به هیچ عنوان نباید بدون تخصص نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. علاوه براین، برخی از نشانه ها و خرابی های جزئی در مایکروفر اگر در زمان مناسب و زود رفع شوند می توانند از خسارت های هنگفت و سوختن قطعات مهم دستگاه جلوگیری کنند. لذا در صورت مشاهده هر یک از نشانه های زیر بهتر است با تعمیرکار مایکروفر تماس بگیرید:

مایکروفر روشن نمی شود روی صفحه ارور نمایش داده میشود تایمر از کار افتاده مایکروویو مرتب فیوز میسوزاند پنل مایکروفر از کار افتاده سیم برق قطع و وصلی دارد گریل دستگاه از کار افتاده مایکروفر صدای زیادی می دهد دکمه دستگاه گیر کرده ظرف داخل مایکروویو نمی چرخد دستگاه موقع کار جرقه می زند لامپ داخل مایکروفر سوخته تعمیر مایکروفر در تهران با قیمت مناسب

با توجه به درخواست زیاد برای تعمیر لوازم خانگی، تعمیرکاران زیادی وارد این حوزه شده اند که به صورت شرکتی یا سیار و مستقل فعالیت دارند. علیرغم تعداد بسیار زیاد شرکت ها و افراد فعال در این حوزه، تعداد اندکی زیر نظر اتحادیه فعالیت داشته و قوانین را رعایت می کنند. هر ساله اتحادیه لوازم خانگی نرخ نامه مشخصی را ارائه می دهد و تعمیرات باید بر همین اساس انجام شوند. کالا تعمیر به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز تعمیر لوازم خانگی، تمام خدمات خود را بر اساس نرخنامه اتحادیه ارائه می دهد.

تعمیر مایکروفر در تمام مناطق تهران

تعمیرکاران این مجموعه در مناطق مختلف شهر تهران به صورت سیار فعالیت داشته و به همین دلیل در فاصله زمانی بسیار کوتاه به محل مراجعه می کنند. برخی از مناطق تحت پوشش این مجموعه برای تعمیر مایکروفر در محل و منزل عبارتند از:

تعمیر مایکروفر شمال تهران

اختیاریه، ونک، نیایش، نیاوران، لویزان، کامرانیه، قیطریه، شیان، ده ونک، درکه، دارآباد، جمشیدیه، توانیر، بلوار اندرزگو، الهیه، آرارات، سئول، دزاشیب، دربند، خیابان آفریقا، جماران، تجریش، اوین، اقدسیه، سوهانک، دروس، داوودیه، چیذر، جاده لشگرک، پاسداران، امانیه، ازگل، آجوادنیه

تعمیر مایکروفر جنوب تهران

ابن بابویه، امام زاده ابوالحسن، اما زاده حسن، امین آباد، انبار گندم، انبار نفت، باقرشهر، بزرگراه آزادگان، بعثت، بلوار قدس، پاسگاه نعمت آباد، ترمینال جنوب، تقی آباد، جوانمرد قصاب، چهاردانگه، چیت سازی، خانی آباد، خزانه بخارایی، خلازیر، خیابان زمزم، خیابان نواب، دولت آباد، دولت خواه، راه آهن، سه راه آذری، سیزده آبان، شهرری، شهرک علایین، شهرک گلریز، شوش، صالح آباد، صفائیه، عبدل آباد، علی آباد، عماد آباد، فلاح، قلعه گبری، قوچ حصار، کیانشهر، گمرک، مرتضی گرد، منیریه، مولوی، میدان خراسان، نازی آباد، یاخچی آباد، یافت آباد

تعمیر مایکروفر شرق تهران

اتابک، اتوبان آهنگ، اتوبان بابایی، استخر، بزرگراه زین الدین، بزرگراه یاسینی، بلوار اتحاد، بلوار دلاوران، پردیس، پل چوبی، پیروزی، تهرانپارس، حشمتیه، حکیمیه، خاوران، خیابان دماوند، شریعتی، نیروی هوایی، دروازه شمیران، رسالت، سبلان، سرخه حصار، شمس آباد، شهرک امام خمینی، شهرک شهید هاشمی نژاد، شهرک مسعودیه، فرجام، قنات کوثر، مجیدیه، محلات، مسگرآباد، مشیریه، مصلی، میدان امام حسین، نارمک

تعمیر مایکروفر غرب تهران

ارم، آزادی، اسکندری، اکباتان، ایوانک، بزرگراه خرازی، بلوار ایران خودرو، بلوار فردوس، پونک، تهرانسر، جنت آباد، چمران، چیتگر، حصارک، خیابان کارون، دهکده المپیک، سازمان برنامه، ستارخان، ستاری، سردار جنگل، سعادت آباد، سلسبیل، سولقان، سی متری جی، شهرآرا، شهران، شهر زیبا، شهر قدس، شهرک آتی ساز، شهرک المهدی، شهرک پاسارگاد، شهرک پرواز، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک ژاندارمری، شهرک شهید باقری، شهرک صدرا، شهرک غرب، شهرک فردوس، شهرک فرهنگیان، شهرک نفت، شهرک ولیعصر، صادقیه، طرشت، فتح، فرحزاد، فردوس غرب، کن، کوهسار، گیشا، مرزداران، مهرآباد، نوب، وردآورد

تعمیر مایکروفر فوری، تضمینی در محل

برای استفاده از خدمات کالا تعمیر در هر یک از مناطق تهران کافیست با شماره ۰۲۱-۵۴۸۳۷ تماس بگیرید. در کوتاه ترین زمان تعمیرکار باتجربه و قابل اعتماد به محل مراجعه کرده و تعمیرات را به صورت تضمینی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات این مجموعه می توانید نام کالا تعمیر را در اینترنت جستجو کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • قیمت شاهین به ۷۰۰ میلیون تومان رسید + جدول قیمت
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج