Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه‌های شهرداری منطقه 4 بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛حجت‌الاسلام رسول برگی، علی‌نوای باغبان، پرویز هادی و حکیمه غفوری صبح روز گذشته به همراه جواد صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری، سامان احمدزاده جانشین معاونت فنی‌و عمرانی و مسعود علیلو شهردار منطقه 4 از پروژه‌های عمرانی موجود در این حوزه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شورای اسلامی شهر در ابتدا از محل قانلی گول که یک زمین هشت هکتاری است، بازدید کردند که طی آن مقرر شد سریعا این محل تعیین‌تکلیف شده و بعد از اینکه تملک های لازم صورت گرفت، یک سری اقدامات ورزشی و فرهنگی در آن محل اجرایی شود.
در این بازدید از محل پروژه استخر ستارخان نیز بازدید به‌عمل آمد و مقرر شد تا این پروژه که نیمه‌کاره رها شده، سریعا تعیین تکلیف شده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از محل در حال احداث پارک کشاورزی 30 هزار متر مربعی در چشمه‌لی باغ واقع در محدوده‌ چایکنار بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز بازدید کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان