Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز کریمی‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس از زمان پایان اسکان نوروزی در مدارس خبر داد و اظهار کرد: مقرر شده است طی امروز غروب و فردا صبح، هیچ مسافری در مدارس پذیرش نشود و بلافاصله تمام کلاس‌ها برای فرایند حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمار طرح اسکان فرهنگیان تا پایان 11 فروردین 1401 در سراسر کشور گفت: یک میلیون و 640 هزار و 548 نفر در قالب 444 هزار و 620 خانوار در مراکز اقامتی فرهنگیان اسکان یافته‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تاکنون 2 میلیون و 694 هزار و 118 نفر روز از پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استفاده کرده‌اند.

وی اضافه کرد: بیش‌ترین پذیرش مسافرین نوروزی تا پایان ۱۱ فروردین 1401 به ترتیب شامل استان‌های فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، قم، بوشهر، یزد، هرمزگان، کرمان و گیلان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مراکز اقامتی فرهنگیان اسکان فرهنگیان کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم