Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، اسماعیل حسین زهی ، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» بیان کرد: رونق تولید خود زمینه اشتغالزایی در کشور را فراهم می کند و چندین سال است که از سوی مقام معظم رهبری پسوند تولید در شعار سال مطرح می شود. بنده به نوبه خود از مقام معظم رهبری تقدیر می کنم که به تولید توجه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته حائز اهمیت این است که باید به شعار سال جامه عمل پوشانده شود و نباید صرفا به نوشتن نام سال بر روی سربرگ ها یا بنرها بسنده کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مجلس، دولت و قوه قضاییه باید برای تحقق شعار سال دست به دست هم دهند، اظهار کرد: سال گذشته خوشبختانه هر سه قوه بحث تولید را دنبال کردند و مجلس نیز مصوبه خوبی جهت تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار و حمایت از حوزه دانش بنیان داشت. با حمایت از حوزه دانش بنیان هم می توان میزان تولیدات کالاها را افزایش داد و به سمت ارتقای کیفیت کالاها پیش رفت و هم می توان به نوعی تحریم ها را خنثی کرده و  زمینه اشتغالزایی را فراهم کرد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدواریم تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی صرفا به عنوان شعار بر سر زبان ها نباشد و در سال ۱۴۰۱ گام های عملی در این حوزه ها با همکاری سه قوه برداشته شود. هر سه قوه باید در کنار یکدیگر برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی اراده داشته باشند. با مردمی که کشور ما دارد می توانیم در تحقق این شعار موفق شویم.

حسین زهی در پایان با بیان اینکه رویکرد مجلس حمایت از حوزه دانش بنیان است، تاکید کرد: هر سه قوه باید در کنار یکدیگر برای تحقق این شعار تلاش کنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دانش بنیان نایب رئیس کمیسیون عمران نماینده حمایت از حوزه دانش بنیان سه قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در بازدید از مجموعه صنایع دستی فیروزه کوبی در برخوار گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال جهش تولید، حمایت از تولید و به دنبال آن قشر پر تلاش کارگر است همان مشارکت کردمرا به دنبال دارد.


نرگس بختیار خلج افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه‌های صنایع دستی به خصوص این شرکت، اشتغال۷۰ درصدی بانوان است که صورت مستقیم در محیط کار و غیر مستقیم برای تولید آثار و صنایع دستی فعالیت می‌کنند.


قائم مقام مجموعه صنایع دستی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.


علی اکبری افزود: این مجموعه ۸۸ نمایندگی در سراسر کشور و ۱۶ نمایندگی در کشور‌های همسایه دارد.


در این بازدید از تعدادی از کارگران نمونه این شرکت صنایع دستی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ایران رتبه چهارم علم گیاهان دارویی و طب سنتی دنیا
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور