Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:07:52 GMT

عظمت امروز ایران اسلامی حاصل خون پاک شهدای والامقام است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۷۴۱۹

عظمت امروز ایران اسلامی حاصل خون پاک شهدای والامقام است

به گزارش روز جمعه ایرنا، حجت الاسلام «هادی عسگری» در مراسم تجلیل از ۲۲ نفر از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تاکید کرد: بر همه ما فرض است که تداوم بخش راه شهدا و پاسدار آرمان های بلند این انقلاب بزرگ باشیم.

وی با اشاره به زحمات و تلاش‌هایی که خادمین شهدا در طول ۳۰ سال خدمت صادقانه خود در جهت خدمت رسانی به بهترین خلق خدا در این نهاد مقدس به انجام رسانده اند، اظهار داشت: تکریم و قدردانی از بزرگان در حقیقت تکریم بزرگی، خوبی ها و تجلیل از تجربیات و سرمایه های گران سنگی است که سالیان متمادی در خدمت به کشور، نظام و احاد جامعه اسلامی به ویژه ایثارگران از هیچ کوششی فروگذار نبوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه افزود: تکریم از شما خادمین شهدا که سال ها به بهترین بندگان خدا خدمت کرده اید یقینأ کاری اسلامی و اخلاقی است چرا که این تکریم و تجلیل هم مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و هم اینکه کار و عملی انسانی و اخلاقی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بزرگی شما خادمین شهدا، نشأت گرفته از مقام والای شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز است و لذا چون این بزرگی رنگ و بوی خدایی دارد پس این را بدانید که بزرگی و عظمت شما عزیزان در پیشگاه خدای منان ماندگار و در صفحات تاریخ برای همیشه ثبت و ضبط خواهد بود.
عسگری در ادامه با تجلیل از قیام تاریخی امام راحل (ره) در سال ۵۷ اظهار داشت: امام راحل (ره) همچون جد بزرگوارش جضرت سید الشهدا امام حسین (ع) با انقلاب بزرگ خود در جهان معاصر تحول آفرین شد و به همه آحاد این کشور عزت، بزرگی و عظمت بخشید.
وی در پایان از خادمین شهدا به عنوان بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و افزود: شما سال ها با اسناد شهدا و ایثارگران زندگی کرده اید پس به خوبی می توانید در این راه بسیار ارزشمند که ترویج فرهنگ والای حسینی است، قدم بردارید.
استان کرمانشاه در طول انقلاب اسلامی بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۲ هزار جانباز و هزار و ۸۰۰ آزاده را برای آزادگی، استقلال و حفظ تمامیت ارضی و سربلندی کشورمان تقدیم کرده است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه جانباز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه جانباز خادمین شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان با حضور مسئولان استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه همدان با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، فرماندار و امام جمعه کبودرآهنگ، رئیس‌کل دادگستری استان، جمعی از مسئولان قضایی و امنیتی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

در حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد مهدی کرمی به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه معارفه و از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی در این سمت تقدیر شد.

استاندار همدان در این مراسم، اظهار داشت: امروز کشور در اوج اقتدار، بالندگی و بازدارندگی کامل است و دشمن جرأت کوچک‌ترین تعدی به مرزها را ندارد و حماقتی را که رژیم منحوس صهیونیستی  در کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران در دمشق به خرج داد، با پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق روبه‌رو شد.

علیرضا قاسمی فرزاد بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی برای بقای عمر خود نیاز به جنگ و تجاوز دارد اما با عملیات وعده صادق، دشمن پیام را دریافت کرد که این افکار باطل و پریشان است آنها هزاران زن و کودک بی‌گناه در غزه را به خاک و خون می‌کشند در حالی که ایران‌ اسلامی حامی مردم بی‌گناه غزه است.

وی با بیان اینکه ایران‌ اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه و توان نظامی فرزندان ایران، مرزها را از حملات مصون داشته عنوان کرد: در خیابان‌ها و دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان در مخالفت با استکبار جهانی ندای آزادی‌خواهی مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه را فریاد می‌زنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کشور از وابستگی کامل نظامی به خود اتکایی رسیده است گفت: مجاهد سر افراز، پرتلاش و لایق امیر مرادبکی در طول مدت فرماندهی پایگاه شکاری شهید نوژه با اقتدار و جدیت امور را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است