Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: روز ۱۲ فروردین‌ماه سالروز رأی قاطع ملت بزرگ ایران به نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام حبیب حاتمی با صدور پیامی، فرا رسیدن ۱۲ فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت در این پیام آمده است: روز ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران، در تاریخ ایران، ثبت‌ شد که نوع نظام براساس همه‌پرسی سال ۵۸ با بیش از ۹۸ درصد آرای مردم، براساس «جمهوری اسلامی» باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی‌که حضرت امام خمینی(ره)، نوع نظام را به همه‌پرسی گذاشتند درصد بالای ملت ایران اسلامی به جمهوری اسلامی، رأی دادند که نشان از استقبال بسیار بالای ملت بزرگ ایران از نظام جمهوری اسلامی دارد.

مردم با انتخاب خودشان، نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و حضرت امام خمینی(ره) هم فرمودند: «جمهوری اسلامی؛ نه یک کلمه کمتر، نه یک کلمه بیشتر».

جمهوری اسلامی ایران، مدلی از نظام سیاسی است براساس رأی مردم و مجری احکام اسلامی.

گام اول انقلاب اسلامی ایران در مدت ۴۰ سال اول، سپری شد و کارهای زیربنایی، زیرساختی و اساسی فراوانی در کشور در مسیر پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی، صورت گرفت.

در مرحله‌ بعدی براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم که این مسیر بایستی براساس محتویات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران، طی شود.

روز ۱۲ فروردین‌ماه که سالروز رأی قاطع ملت بزرگ ایران به نظام جمهوری اسلامی است روز بیعت دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

ما در هر جایگاهی که هستیم باید تلاش حداکثری داشته باشیم تا بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران به صورت کامل در همه ابعاد، محقق شود تا مسیر تکاملی حرکت انقلاب اسلامی ایران در نهایت براساس تمدن‌سازی نوین اسلامی، به دست صاحب اصلی انقلاب اسلامی، یعنی حضرت ولیعصر (عج) سپرده شود.

به برکت انقلاب اسلامی ایران و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، ابرقدرت‌ها سرتعظیم در برابر استقلال ایران اسلامی فرود آورده‌اند و امروزه شاهد هستیم که نظام جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از معادلات جهانی و منطقه‌ای براساس استقلال سیاسی و اقتدار، تعیین‌کننده است و یک نظام مستقل و مقتدر است.

امروزه شاهد هستیم که همه ابرقدرت‌های دنیا بر روی نقش‌آفرینی ایران اسلامی، حساب ویژه باز کرده‌اند و این خود، گویای اقتدار ایران اسلامی در جهان امروز است.

می‌بینیم که آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر قدرت‌های زورگو و سلطه‌گر، در برابر اقتدار و عظمت ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، دچار ترس و وحشت شده‌اند.

بنده روز جمهوری اسلامی را تبریک می‌گویم و امیدوارم ایران و ایرانی در سایه عنایت خداوند متعال، توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت راهبری مقام معظم رهبری، بتواند در ادامه‌ طی کردن مسیر انقلاب اسلامی ایران، بیشتر از گذشته، موفق و سربلند باشد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آمریکا جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران ایران رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران نظام جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری ملت بزرگ ایران ۱۲ فروردین ماه ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است

رئیس سی‌وپنحمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران نمونه‌ای از تجلی همگرایی و حضور همه سلایق زیر سقف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یاسر احمدوند بعد از ظهر امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در مراسم افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب ضمن تشکر از حضار اظهار کرد: سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تلاش کرده در بخش‌های مختلف پیشرفت داشته باشد و درایش راستا نمونه‌ای از تجلی همگرایی و حضور همه سلایق زیر سقف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: استقبال خوب مردم نشان‌دهنده اشتیاق آن‌ها برای مشاهده این نمایشگاه است و در این راستا حدود ۲۵۰۰ ناشر در بخش مجازی و حضوری دارند و ۱۰۰ ناشر خارجی ۵۰ هزار عنوان را ارائه کرده‌اند.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751813

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • علم و دین نظام زندگی/ ماموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ امیدآفرینی کرد
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند