Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:16:06 GMT

ایستگاه‌های سلامت معنوی در محلات خرم‌آباد برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۷۴۳۶

ایستگاه‌های سلامت معنوی در محلات خرم‌آباد برپا می‌شود

ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه ۶۰ برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در استان برگزار می‌شود، از برپایی ایستگاه‌های سلامت معنوی در محلات مختلف خرم‌آباد خبر داد.

حجت ‌الاسلام مهدی قدرتی در همایش طلایه‌داران تبلیغ در خرم‌آباد با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متعددی در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این ماه مبارک نماز جماعت در تمام مساجد شهری و روستایی لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۶۰ برنامه رسانه‌ای، قرآنی، فرهنگی و تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان در لرستان برگزار می‌شود، از برپایی ایستگاه‌های سلامت معنوی در محلات مختلف خرم‌آباد خبر داد و افزود: در این ایستگاه‌ها مبلغان و طلاب، به روزه‌داران و مراجعه کنندگان مشاوره‌های دینی، فرهنگی ارائه خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه قبل از اذان مغرب و عشا، اقامه اذان زنده و همچنین تواشیح در مکان‌های پر تردد در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: این برنامه‌ها به همت جوانان خوب و خوش صدا لرستانی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قدرتی با تأکید بر اینکه در مکان‌های پر تردد نشست‌های معنوی و شبانه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نشست‌ها با حضور جوانان در بوستان‌ها و پارک‌ها پس از افطار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ماه مبارک رمضان لرستان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود ایستگاه ها ماه مبارک خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،استاندار لرستان اظهار داشت:راه آهن خرم آباد از مطالبات جدی مردم لرستان است و مردم استان انتظار تسریع در ساخت آن را دارند.

پروژه راه‌آهن خرم آباد با ۳۳ کیلومتر تونل، طویل‌ترین تونل ریلی خاورمیانه است.

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی