Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:07:26 GMT

حمله اوکراین به یک انبار نفت در خاک روسیه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۷۵۳۱

حمله اوکراین به یک انبار نفت در خاک روسیه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام منطقه‌ای روس گفت که دو بالگرد نظامی اوکراین روز جمعه به یک انبار نفت در شهر «بلگورود» روسیه حمله کردند که به نوشته رویترز، اولین اتهام حمله هوایی اوکراین به خاک روسیه از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه مسکو علیه کی‌یف است.

به نوشته رویترز، تصاویر منتسب به این حمله که در فضای مجازی منتشر شده، چیزی شبیه به شلیک چند موشک از ارتفاع پایین و به دنبال آن یک انفجار را نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری افزوده که نتوانسته این تصاویر را تایید کند.

 

 

 

 

«ویاچسلاو گلادکوف» فرماندار این منطقه در تلگرام نوشت: بالگردها پس از عبور از مرز در ارتفاع پایین به تاسیسات حمله کردند. وی افزود که آتش‌سوزی منجر به زخمی شدن دو کارگر شد، در حالی که برخی از مناطق در این شهر نزدیک مرز اوکراین، در حال تخلیه بودند.

طبق این گزارش، با این حال، شرکت نفت روسی «روسنفت» (Rosneft) که مالک این انبار است، در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که در این آتش‌سوزی به کسی آسیب نرسیده، اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد علت آن ارائه نکرد.

در همین حال برخی رسانه‌های غربی در ادعایی، احتمال عملیات پرچم دروغین از سوی روسیه را مطرح کرده‌اند. غربی‌ها ادعا می‌کنند روسیه قصد دارد حملات «پرچم دروغین» را به عنوان توجیهی برای ادامه جنگ علیه اوکراین ترتیب دهد. 

به نوشته رویترز، یک انبار مهمات در نزدیکی بلگورود روز چهارشنبه آتش گرفت و باعث یک رشته انفجار شد. در آن زمان، گلادکوف گفته بود که مقامات روس منتظر هستند تا وزارت دفاع روسیه علت آن را مشخص کند. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: اوکراین حمله هوایی انبار سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!

امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای او به سرقت رفت.

به گزارش خبر ورزشی، منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

tags # استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین