Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:58:08 GMT

آمار فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی یک رقمی است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۷۵۴۷

آمار فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی یک رقمی است

به گزارش ایرنا، بهمن نقی پور روز جمعه در گفت و گویی با ابراز نگرانی از افزایش مراجعان سرپایی کرونایی در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید کرونایی در استان بستری شده اند و در مجموع ۲۶۴ بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

وی افزود: رنگ کرونایی ۲ شهرستان آذربایجان شرقی نارنجی است و ۱۹ شهرستان دیگر از جمله تبریز در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در روزهای اخیر، چند مورد گزارش افزایش مراجعان سرپایی کرونایی در استان دریافت شده و نگران عدم استفاده مردم از ماسک در دید و بازدیدهای ایام عید هستیم.

نقی پور افزود: اگر مردم اکنون وضعیت را کنترل نکنند و همچنان از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دوری کنند در روزهای آینده شاهد افزایش بستری‌ها خواهیم بود.

وی در خصوص آمادگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای برگزاری کلاس‌های حضوری، افزود: اغلب کلاس‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مهرماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شد و از ۱۴ فروردین ماه نیز این روال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: رستوران‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه‌های آذربایجان شرقی برای حضور دانشجویان، سمپاشی و قندزدایی شده و برنامه ریزی کردیم تا با سلامت و قدرت بیشتر دانشگاه‌ها را بازگشایی کنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی محدودیت های کرونا ویروس کرونا آذربایجان شرقی محدودیت های کرونا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز