Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان در گفت وگو با شبکه تلویزیونی المنار درباره دیدار اخیر «زیاد النخاله» دبیرکل این جنبش با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان گفت: این دیدار از منظر خوانش آخرین تحولات عرصه فلسطین و بحث درباره راهبرد رویارویی آینده با اتفاقات احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بویژه پس از برگزاری نشست سازشکارانه اخیر "نقب" در جنوب فلسطین اشغالی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تثبیت ائتلاف رژیم رسمی عربی با دشمن صهیونسیتی برای مقابله با محور مقاومت، مهار مقاومت در غزه و کاهش رویارویی ها در بیت المقدس در ماه مبارک رمضان - به گونه ای که وضعیت به یک رویارویی نظامی که دشمن از عواقب آن بیم دارد، تبدیل نشود - از جمله اهداف این نشست بود اما عملیات دلاورانه اخیر (یک جوان فلسطینی در شرق تل آویو) این اهداف را خنثی کرد و جلوی آن را گرفت.  

وی افزود: عملیات تل آویو و قبل از آن عملیات های الخضیره و بئر السبع و سایر عملیات های فلسطینی ها علیه صهیونیست ها محاسبات دشمن را به هم ریخته و آن را در باتلاق و تنگنای بزرگی قرار داد است زیرا این سلسله عملیات ها از یک سو در برهه ای کوتاه روی داد و از سوی دیگر باعث شد که صهیونیست بفهمند که جایی امن برای آنها در این رژیم موقت نیست و باید به کشورهایی که از آنجا آمده اند، برگردند.

عطایا گفت: عملیات های استشهادی ویژه ای که قلب رژیم اشغالگر را هدف قرار می دهد، در حال گسترش است و پیش بینی می شود که در طول ماه مبارک رمضان بر قدرت و شدت آنها افزوده شود زیرا این عملیات ها امتداد نبرد "شمشیر قدس" است و اهداف آن را محقق می کند و برملا کننده ضعف ساختار امنیتی صهیونیست ها است. این عملیات های دلاورانه از منظر شکست و ناکامی امنیتی دشمن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: این عملیات ها به همه سازشکاران و توطئه گران بویژه همزمان با برگزاری نشست سازشکارانه در منطقه نقب در جنوب فلسطین اشغالی این پیام را فرستاد که ملت ریشه دار فلسطین که مقاومت را تنها راه بیرون راندن اشغالگران از سرزمین خود می داند، همه این تلاش ها برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست را به شکست خواهد کشاند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: دشمن صهیونیستی هرگز روی امنیت و آرامش را به خود نخواهد دید و در اضطراب و پریشانی دائم به سر خواهد بود زیرا عملیات مقاومت به طور مداوم در حال افزایش است و این دشمن را در هر جایی که باشد، هدف قرار می دهد.

برچسب‌ها سید حسن نصرالله مقاومت زیاد النخاله رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید حسن نصرالله مقاومت زیاد النخاله سید حسن نصرالله مقاومت زیاد النخاله رژیم صهیونیستی عملیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی