Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@07:08:39 GMT

برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد در آمل

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۷۶۲۲

برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد در آمل

حسن رنگرز گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام عبدالله موحد و امام علی حبیبی در آمل برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار بلاغ؛ با اشاره به میزبانی آمل در برگزاری مسابقات بین‌المللی جام عبدالله موحد و امام علی حبیبی گفت: در بهار امسال میزبان سه تورمنت در رشته کشتی سطح بین المللی در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی با بیان اینکه جام جهان پهلوان تختی به عنوان جدی ترین رقابت های رسمی بین المللی در رشته کشتی ورزش اول کشور در تنکابن خواهیم داشت، عنوان کرد: در دهه سوم خردادماه برگزار خواهد شد، رقابت های جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر مانند سنوات گذشته خواهیم داشت و در آمل رقابت های جام الیما، برگداشت پهلوانان عبدالله موحد و امام علی حبیبی را برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: با توجه به افتخارات بی‌نظیری که شهرستان آمل در چند سال گذشته کسب کرده و به عبارتی برند شهرهای المپیکی را به خود اختصاص داده و با عنایت به اراده‌ای که در مجموعه آمل از ارگان ها و شرکت های خصوصی مانند هراز وجود دارد، مسابقات خوبی را پوشش خواهیم داد.

وی از میزبانی آمل در رقابت های کشتی بین المللی در اردیبهشت امسال خبر داد و افزود: با هدف و نگاه استمرار موفقیتهای بی نظیر کشتی شهرستان آمل در دهه سوم اردیبهشت ماه سال 1401 رقابت‌های جام بین المللی را در رده سنی نوجوانان در رشته کشتی آزاد این شهرستان آمل میزبان این تورمنت خواهد بود.

 رنگرز کشتی آمل را پویا و روبه جلو دانست و خاطرنشان کرد: یکی از الزامات  تداوم این پویایی و به نوعی حرکت رو به جلویی کشتی آمل برگزاری و میزبان رقابت‌های بین‌المللی است که شرایط شهرستان، اراده جمعی و ظرفیت‌ها این دورنما را ایجاد می کند که میزبانی شایسته ای را داشته باشیم.

وی آمل را یکی از شهرهای خاص المپیکی خواند و اظهار کرد: فدراسیون کشتی و هیئت کشتی استان در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر رقابت‌ها در ابعاد کیفی و کمی تلاش می کنند تا مسابقات خوبی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: حضور کمی تیم ها را در این رقابت‌ها داشته باشیم، اولین دوره  است و نگاهمان این است که ساز و کار و مکانیسم مستقر کنیم تا این تورنمت را هر ساله در تقویم فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: داشته باشیم بین المللی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی امروز پنجشنبه با حضور فرنگی کاران از ایران، برزیل، ارمنستان، سوریه و عراق آغاز شد.

مسابقات یادشده در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در سالن مسابقات مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر 6088506

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز