Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@02:07:59 GMT

بوشهر میزبان 7.6 میلیون مسافر نوروزی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۷۷۵۲

بوشهر میزبان 7.6 میلیون مسافر نوروزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هوشنگ رستم‌پور شهیدی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز تثبیت جمهوری اسلامی اظهار داشت: همواره یوم‌الله ۱۲ فروردین ماه سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی حضور مردم ایران در تعیین سرنوشت خود که جلوه وعده حق باریتعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پر طنین ملت فرهیخته ، فهیم و بصیر ایران به بر پایی حکومت جمهوری اسلامی ایران و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است جشن می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی و در آغاز قرن پانزدهم هجری شمسی و در سال ۱۴۰۱ که با تدبیر ولی امر مسلمین و رهبر عظیم‌الشأن امت اسلام به عنوان سال تولید‌ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده، شکوه، عظمت، اتحاد و همدلی ملت ایران اسلامی یک بار دیگر بر همگان نمایان شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: در همین راستا پویش پرچم به عنوان نماد اصلی جمهوری اسلامی در فضای حقیقی و مجازی، به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی در میادین اصلی شهرهاى استان و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، هنری، تبیینی و بصیرت‌افزایی و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با شرکت در نماز جمعه از برنامه مهم شهرداری‌های استان بوشهر است.

رستم‌پور با اشاره به ارائه خدمات سفر به مسافران در ایام نوروز از سوی شهرداری‌های 40 گانه استان بوشهر گفت: با توجه به حجم ورود گسترده مسافران به استان بوشهر علاوه بر مکان‌های اقامتی گوناگون، شهرداری‌ها اقدام به راه‌اندازی اقامت موقت گردشگران در شهرهای استان کرده‌‌اند.

وی به ورود و اسکان مسافران پرداخت و خاطرنشان کرد: تاکنون هفت میلیون و ۶۵۴ هزار نفر سفر در استان بوشهر به ثبت رسیده و این درحالی است که مسافرت گردشگران از نقاط مختلف کشور به استان بوشهر ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسافران نوروزی بوشهر نوروز1401 جمهوری اسلامی استان بوشهر ۱۲ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجتبی امانی با حسین امیرعبداللهیان دیدار و تبادل نظر کرد.

مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل مأموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: به نظر می‌رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

کد خبر 749961

دیگر خبرها

  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی