Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:49:41 GMT

لغو بزرگترین کنفرانس بازی‌های ویدئویی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۷۸۱۷

لغو بزرگترین کنفرانس بازی‌های ویدئویی

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی گیمز رادار، ویل پاورز، سرپرست روابط عمومی شرکت فناوری ریزر، به استناد ایمیلی که از طرف متولیان رویداد E۳ به دستش رسیده بود، در توییتی از لغو رسمی نسخه سال ۲۰۲۲ این رویداد خبر داد.

رویداد E۳ در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا به طور کامل لغو و در سال ۲۰۲۱ صرفا به طور برخط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی آمریکا پیش‌تر اعلام کرده بود امسال هم E۳ را به صورت حضوری برگزار نمی‌کند با وجود این امید می‌رفت همچون سال گذشته پای یک نسخه برخط درمیان باشد، رویایی که کرونا مانع از تحقق آن شد.

انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی آمریکا (ESA) خبر لغو کنفرانس E۳ را تاکید کرد و گفت این رویداد امسال، چه به طور فیزیکی و چه به طور مجازی، برگزار نخواهد شد.

متولیان E۳ با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر، اظهار داشتند: همانطور که پیش‌تر هم اعلام کرده بودیم رویداد E۳ در سال ۲۰۲۲ به دلیل تداوم تهدید شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار نمی‌شود. امروز اعلام می‌کنیم امسال از نسخه دیجیتال این رویداد هم خبری نیست.

در ادامه این بیانیه آمده است: در عوض، همه انرژی و منابع خود را به برگزاری یک نسخه فیزیکی و دیجیتال بهتر برای تابستان آینده اختصاص خواهیم داد. مشتاقانه منتظریم تا در سال ۲۰۲۳، E۳ را به صورت فیزیکی و زنده برای طرفداران بازی‌های ویدئویی از سراسر جهان در لس‌آنجلس برگزار کنیم.

به گفته این انجمن، E۳ در این فاصله تجدید قوا کرده و در سال ۲۰۲۳ با ویترینی بازمی‌گردد که از بازی‌های رایانه‌ای جدید و هیجان انگیز و ابتکارات انجام شده در صنعت بازی‌های ویدئویی تجلیل خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان در استان هوبی چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

این بیماری که به تدریج به کشورهای مختلف سرایت و سازمان جهانی بهداشت از آن با واژه همه‌گیری یاد کرد، تا لحظه تنظیم خبر بیش از ۴۴۰ میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده است که از این میان ۶ میلیون و ۱۴۰ هزار نفر جان باخته‌اند.

شیوع این ویروس موجب تعطیلی بسیاری فعالیت و رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جمله جشنواره‌ها، نمایشگاه ها و بسته شدن سینماها، سالن های تئاتر و کنسرت و کتابفروشی‌ها شد و تأثیرات منفی زیادی بر بازارهای جهانی و اقتصاد کشورها در بخش های گوناگون از جمله فرهنگ گذاشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا بازی‌های رایانه ای بازی های ویدئویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بازی های رایانه ای بازی های ویدئویی ویروس کرونا بازی های رایانه ای بازی های ویدئویی بازی های ویدئویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

رویداد تکنووست سلامت با هدف ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری در طرح‌های متقاضی سرمایه در حوزه سلامت در بیست‌و پنجمین نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت

به گزارش ایسنا،‌ در مسیر این رویداد خدمات توانمندسازی و منتورینگ به صاحبین طرح‌های منتخب ارائه می‌شود و با برگزاری کارگاه‌ ارائه مؤثر، طرح‌های منتخب برای ارائه به سرمایه‌گذاران در روز رویداد، آماده می‌شوند.

 از دیگر حمایت‌ها می‌توان به امکان استفاده از مشاوران متخصص در حوزه تامین مالی و سرمایه‌گذاری، شبکه‌سازی و استفاده از تجربیات متخصصان و نهادهای فعال در اکوسیستم و ارائه گواهی حضور در رویداد تکنووست سلامت ایران هلث اشاره کرد.

به نقل از پارک فناوری پردیس، مهلت ثبت نام صاحبان طرح‌ها تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعیین شده است. سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در طرح‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ثابت ۸۸۳۹۴۱۶۷ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت