Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@02:47:52 GMT

هافبک سابق شهرخودرو به آلومینیوم اراک پیوست

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۷۸۹۰

هافبک سابق شهرخودرو به آلومینیوم اراک پیوست

گروه استان‌ها- «امیرحسین کریمی» هافبک سابق شهرخودرو با نظر «سیدمهدی رحمتی» به جمع بازیکنان آلومینیوم اراک پیوست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، پس از جدایی خطیبی از آلومینیوم اراک سکان هدایت تیم به سیدمهدی رحمتی که سابقه سرمربیگری شهرخودرو را داشت سپرده شد و آلومینیوم از هفته 23 لیگ برتر با هدایت رحمتی در لیگ برتر به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که آلومینیوم برای بازی‌های خود به سراغ بازیکن شهرخودرو رفته و امیرحسین کریمی که طی 1.5 سال اخیر در شهرخودرو مشهد عضویت داشت و در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شده و قراردادش را فسخ کرده بود، با عقد قراردادی به آلومینیوم اراک پیوست.

این هافبک 26 ساله که سابقه حضور در سپاهان، گسترش فولاد و پیکان را دارد، فصل قبل و در دور رفت لیگ بیست و یکم عضو شهرخودرو مشهد بود که پس از جدایی از این تیم، به‌عنوان بازیکن آزاد با آلومینیوم اراک قرارداد بست.

ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان دیدار فجر سپاسی - آلومینیوم شد + عکسآغاز تمرینات آلومینیوم اراک به روایت تصویر

کریمی که در رده‌های پایه تیم ملی بازی کرده و سابقه دعوت به تیم ملی بزرگسالان را هم دارد، فصل گذشته در شهرخودرو مشهد یکی از نفرات تیم سید مهدی رحمتی بود و حالا با نظر این سرمربی دوباره شاگرد وی در آلومینیوم اراک شد.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین شب فوتبالی اراک 

شاید پس از صعود به لیگ برتر این زیباترین شبی بود که فوتبالیست‌های آلومینیوم برای مردم این شهر رقم زدند.

در این رویارویی رویایی مرحله یک هشتم نهایی، آلومینیوم و پرسپولیس تماشاگران مشتاق فوتبال را بهت زده کردند. در ۹۰ دقیقه وقت معمول مسابقه دو تیم به تساوی در عدد ۲ رسیدند و آلومینیوم اراک پس از دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه و ضربات پنالتی پیروز میدان شد.

دیگر خبرها

  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • زیباترین شب فوتبالی اراک 
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل اول پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • سوپرگل اورونوف به آلومینیوم اراک | ببینید
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی