Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه امروز کنگان با اشاره به نگرانی مردم از فعالیت فلرهای فاز ۱۴ منطقه پارس جنوبی در شهرستان کنگان و افزایش آلایندگی در این شهرستان اظهار داشت: مهمترین درخواست میزبانان صنعت از متولیان امر، حذف آلایندگی در این خطه است.

وی افزود: مدیران و مسئولان صنعت بایستی با چاره اندیشی جدی در این زمینه نگرانی به حق مردم را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کنگان خاطرنشان ساخت: یکی از دغدغه‌های رهبر فرزانه انقلاب در سفر تاریخی ۸ فروردین ماه سال ۹٠ به پایتخت انرژی کشور کنترل آلایندگی‌ها بود که بایستی متولیان صنعت این دستور رهبری را که دغدغه جدی مردم نیز هست را عینیت بخشند.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ماه رمضان گفت: همه تلاش کنند در این ساعات پایانی ماه شعبان، خود را برای مهمانی خدا مهیا و از رمضان بهترین و بیشترین بهره معنوی را ببرند.

وی در ادامه با نکوداشت روز طبیعت، بر لزوم حفظ طبیعت و تفریح سالم تاکید و عنوان کرد: اسلام با رفتن به طبیعت و تفریح سالم مخالف نیست بلکه در بعضی از جاها به آن نیز تاکید نموده است.

خطیب جمعه با گرامیداشت روز ۱۲ فروردین یعنی روز جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران به تبعیت از مردم مؤمن و انقلابی سال ۵۸ بارها و بارها در نفر آن دم‌های غیر رسمی مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسم ملی و مذهبی به جمهوری اسلامی ایران آری گفتند.

لزوم اشتغال جوانان کنگان در صنایع

محمودی با استناد به فرمایشاتی از امام راحل عظیم الشأن در خصوص ضرورت حفظ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عنوان کرد: حفظ جمهوری اسلامی ایران به تعبیر امام بزرگوار از اوجب واجبات است و ما معتقدیم این انقلاب بسترساز حکومت جهانی مصلح کل و موعود امم است.

وی افزود: حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام به عنوان دو رکن اساسی واجب است.

امام جمعه کنگان در ادامه خطبه‌ها به عملیات موشکی و پهپادی نیروهای مقاومت یمن به تأسیسات آرامکو سعودی‌ها اشاره و بیان کرد: حمله پهپادی و موشکی نیروهای مقاومت یمنی، قدرت نیروهای مقاومت را به جهان نشان داد و پیام آن این بود که هر متجاوزی در هر لحظه و هر مکان در عمق خاک شأن در تیررس موشک‌ها و پهپادهای مقاومت قرار دارند.

محمودی در بخش دیگر با تبیین شعار سال و نامگذاری آن توسط رهبر فرزانه انقلاب، دانش بنیان بودن یعنی تولید دانش با کمترین هزینه و انرژی و بیشترین بهره‌وری را یک رکن مهم شعار سال و اشتغال آفرینی با اولویت اشتغال پایدار و پویا را رکن دیگر شعار سال ذکر کرد.

خطیب جمعه با بیان این مطلب که تحقق شعار سال با زدن چند بنر و برگزاری همایش و در قالب شعاری محقق نمی‌شود بر لزوم اهتمام جدی و عملی برای عینیت بخشیدن به دستور متاع رهبری تاکید کرد.

محمودی در همین زمینه خطاب به مسئولان و متولیان صنعت گفت: انتظار مردم از صنعت، اشتغال جوانان در مناطق صنعتی و عملیاتی و پالایشگاهی است.

کد خبر 5457107

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگان ماه مبارك رمضان پارس جنوبی بوشهر محمود محمودی خطبه های نماز جمعه بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه مسافران نوروزی خراسان رضوی سفرهای نوروزی آمار کرونا نوروز سانحه تصادف مشهد خرم آباد ایلام اسلامی ایران شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف کار انتخاب نماینده مجلس به دور دوم رسید که در این راستا مردم در ۲۱ اردیبهشت ماه دوباره پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

یکی از نامزدهایی که در انتخاب ۲۱ اردیبهشت ماه در گردونه انتخاب مردم بیرجند، درمیان و خوسف قرار دارد، علی مولوی حقیقی است که برای آشنایی با دیدگاه‌های این نامزد خبرگزاری مهر مصاحبه‌ای با وی در قالب چند سوال انجام داده است.

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

طبق گفته مقام معظم رهبری مجلس جدید آرایش متفاوتی از مجلس گذشته خواهد داشت. به اعتقاد من برخی مستقل خواهند بود و برخی با وابستگی به یک جریان خاص وارد مجلس می‌شوند ولی در مجموع جناح بندی و طیف بندی بین جریان‌های انقلابی خواهد بود.

*مهمترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد چیست؟

به نظر من تلاش برای حفظ امنیت و آرامش داخلی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و اشتغال و … یک اولویت است که مجلس در این زمینه باید اقدام انقلابی انجام دهد. وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی را حضور مردم در این عرصه می‌دانند مجلس نیز باید راهکارهایی در این زمینه تدوین کند. و در هر حال معیشت مردمی بی شک یک اولویت است.

باتوجه به اقدامات دفاعی ایرانی در مواجهه با رژیم صهیونیستی حمایت تمام و کمال از نیروهای نظامی کشور برای مجلس یک اولویت است.


*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

با توجه به کارنامه مدیریتی و اجرایی در حوزه امنیتی و اشرافیت به شرایط کشورهای همسایه و برخی دیگر از کشورها اولویتم عضویت در کمیسیون امنیت ملی است هر چند در کنار آن توجه ویژه به مسائل معیشتی مردم خواهم داشت.


*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و چه راهکاری برای رفع آن دارید؟

به نظرم ناپایداری در ثبات مدیریتی یکی از مشکلات خراسان جنوبی است و کوتاه بودن طول مدیریت در رده‌های میانی از یک طرف و در برخی موارد ناپختگی و ناکارآمدی مسئولین موجب شده که مشکلات به سرعت مرتفع مشوند.

کد خبر 6079687

دیگر خبرها

  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است