Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای شهر کرمان تاکید کرد: وقت آن رسیده است در شرایطی که دولت توانمند، باانگیزه، انقلابی و سرباز ولایت پا به رکاب خدمت کرده همه دست به دست هم دهیم و کمک کنیم بویژه در استان کرمان که قطار تغییر و تحول حرکت خودش را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد : این قطار بر محور حاکمیت شایستگان و لایق ها بر مسئولیت ها و منصب ها باشد و همچنین به پایان سال اول این دولت خدمتگزار نزدیک می شویم که نیازمند حرکت جدی تر است. 
امام جمعه کرمان با بیان اینکه سال‌جاری را در شرایطی شروع کردیم که جوانه های امید و پیروزی و به فضل خداوند پیشرفت های مسلمانان، جبهه مقاومت و ایران اسلامی را شاهد هستیم اظهارداشت: در شرایطی هستیم که می بینیم رژیم جعلی و  غاصب اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت فلسطین درمانده شده و علامت های پیروزی نهایی مردم فلسطین بر رژیم جعلی و اشغالگر را شاهد هستیم. 
وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در یمن دست برتر پیدا کرده است گفت: مجاهدان یمن درحالی در سال ۱۴۰۱ دست برتر پیدا کردند که یمن مظلوم سال ها در حصر قرار گرفت و زنان، کودکان و کسانی که عمری از آنها گذاشته بود به دست ائتلاف سعودی کشته می شدند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم در این روز پرچمی را برافراشتند که خون ها پای به اهتزاز درآمدن آن برای دفاع از مردم و اسلام ریخته شد؛ با اهتزاز این پرچم بخشی از راه را رفتیم و گام دوم نیز این بود که این پرچم را نگه داریم و پای این پرچم ایستادگی کنیم؛ برای ایستادگی پای این پرچم نیز خون ها ریخته شد. 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهارداشت‌: برای اهتزاز و نگهداری این پرچم مسئولیت هایی رقم خورد که خون دهها شهید بر پای این مسئولیت ها ریخته شد لذا مسئولیت را بر هر مسئولی سنگین می کند.

وی تصریح کرد: هر مسئولی در مقابل این خون های به زمین ریخته شده در دفاع از اسلام و حقانیت آن و نیز دفاع از ملت و تشکیل امت در سایه اسلام در قیامت باید پاسخ دهد. 

برچسب‌ها کرمان خطبه ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حسن علیدادی سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان خطبه ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرمان خطبه ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حسن علیدادی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی ضمن تبریک روز شورا و روز معلم گفت: در دین مبین اسلام درمورد  انسانهایی که راهنمایی و امر و نهی مسلمانان را به خیر و نیک انجام میدهند و تعلیم و تعلم جامعه اسلامی را برعهده دارند آیات و احادیث فراوانی نازل شده است .

حق مسلمین بر یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

امام جمعه پیرانشهر افزود: اعمالی که بر خود تکلیف میدانیم بر دیگران هم تکلیف باشد و اگر لازم به مشاوره و نصیحت باشد باید راهنمایی های لازم را انجام دهیم که یکی از دستورات مهم دین اسلام است و نصیحت و تبعیت از کارهای نیک و مورد پسند خداوند جامعه ی سالم را به بار می آورد.

ماموستا هاشم آبادی گفت: خیر و برکت راهنمایی برای کارهای خیر شامل خود انسانی که راهنمایی می کند نیز می شود و اگر این راهنمایی به ضرر فرد مورد نظر باشد یقینا ضرر آن کار گریبانگیر خود شخص نیز خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت