Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از آمادگی کامل پلیس استان برای تامین امنیت انتظامی و ترافیکی ۱۳ فروردین ماه، روز طبیعت خبر داد و گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی در تفرجگاه‌ها و محورهای مواصلاتی در این روز توجه کنند.

سردار علی محمدی ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین ماه، سالروز جمهوری اسلامی از آمادگی کامل پلیس در برقراری نظم و امنیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در سال‌های گذشته و رفع این محدودیت‌ها در سالجاری پیش‌بینی می‌شود، ۱۳ فروردین امسال شاهد افزایش ترددها در جاده‌های استان باشیم؛ بنابراین شهروندان به تمهیدات، محدودیت‌ها و توصیه‌های ترافیکی و انتظامی پلیس توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ترددهای جاده‌ای در تعطیلات نوروزی ۴۶ درصد افزایش یافته است، افزود: تدابیر اتخاذ شده و اجرای طرح‌های ترافیکی و انتظامی در سطح استان و تلاش پلیس و همکاری خوب مردم خوشبختانه آمار جانباختگان جاده‌ای به‌صورت چشمگیری کاهش یافته است. 

وی، به رانندگان وانت‌بارها، کامیون‌ها و وسایط نقلیه سنگین نیز توصیه کرد: رانندگان وسایط نقلیه سنگین باری و همچنین وانت‌بارها از سوار کردن و حمل و جابجایی مسافر در قسمت عقب خودرو جداً خودداری کنند چراکه در صورت انجام این کار، اعمال قانون و از ادامه مسیر جلوگیری و اقدامات لازم جهت برگشت خودرو به مبدا حرکت انجام خواهد شد.  

سردار محمدی همچنین توجه به قوانین رانندگی در این روز را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: کلیه‌ی رانندگان از توقف یا ایستادن در ابتدا تا انتهای پیچ‌ها، روی پل‌ها، درون تونل‌ها، معابر و هرگونه توقف که باعث کندی عبور و مرور و سنگینی ترافیک می‌شود، پرهیز کرده و در محل‌هایی که احتمال خطر و خروج وسایط نقلیه به بیرون از جاده متصور است، از پارک خودرو و زدن چادر اجتناب کرده و از نشستن بر روی رفوژ وسط و کناری معابر و میادین جدا خوداری کنند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین با بیان اینکه شهروندان با توجه به خستگی روز طبیعت از عجله و شتاب پرهیز کرده و با صبر و حوصله در رانندگی از وقوع تصادفات و حوادث ناگوار جلوگیری کنند، تاکید کرد: شهروندان با پایبندی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفر خوبی را در روز طبیعت برای خود و خانواده شان ایجاد کنند و رانندگان در مدیریت زمان رفت و برگشت برنامه‌ریزی کرده و زمان برگشت را به ساعات پایانی روز موکول نکرده و با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.  

وی یادآور شد: پلیس با تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت‌های غیر مجاز و نیز با افرادی که بخواهند به حقوق شهروندان تعدی کرده و ایجاد مزاحمت کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و خودروهای متخلف نیز توقیف خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سردار محمدی در پایان گفت: از شهروندان انتظار داریم که امسال نیز مثل سال‌های گذشته با پلیس و دستگاه‌های خدمت‌رسان همکاری کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارها و توصیه‌های مأموران پلیس راه و راهور در روز ۱۳ فرودین، یار و مددکار تلاشگران عرصه‌ی نظم و امنیت باشند تا شاهد روزی بدون حادثه توام با آرامش و امنیت باشیم و در در صورت مواجه با هرگونه موارد مشکوک موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس راهور پليس راه سیزده بدر آذربایجان شرقی روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند