Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:44:31 GMT

تولید و اشتغال با مدیران خسته و ناکارآمد محقق نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۸۴۱۸

تولید و اشتغال با مدیران خسته و ناکارآمد محقق نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه خورموج اظهار داشت: ۱۲ فروردین از روزهای تاریخی و بی نظیر تاریخ کشور ماست و در این روز بزرگ و مهم برای نخستین بار بعد از صدر اسلام، نظامی پا به عرصه وجود گذاشت که دارای دو ویژگی مهم «مردمی بودن» و «الهی بودن است.

وی اضافه کرد: ۱۲ فروردین روز تحقق مردم سالاری دینی و روزی است که شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ملت ایران محقق شد، و نخستین صحنه مشارکت مردم در عرصه سیاسی، اجتماعی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و در واقع روز تولد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به امید اینکه این جمهوری اسلامی طلیعه مبارکی برای بسترسازی و مقدمه چینی جهت تشکیل حکومت جهانی منجی موعود باشد.

امام جمعه دشتی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر انقلاب اسلامی، این نامگذاری را چراغ راه پیشرفت کشور عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جدید حرکت در راستای تحقق تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین باید محور برنامه‌ها و فعالیت‌های مسئولان باشد.

تولید دانش‌بنیان نیازمند تفکر جهادی

وی افزود: تحقق شعار تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نیازمند تفکر جهادی و نگاه انقلابی است و برای تحقق این شعار باید مدیرانی جهادی و انقلابی داشته باشیم. با مدیران خسته و ناکارآمد بازماندگان دولت قبل تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین محقق نخواهد شد.

زاهددوست تصریح کرد: تاکید ویژه‌ای بر استفاده از مدیران انقلابی، کارآمد و ترجیحاً جوان اصرار دارم و معتقدم بدون روی کار آمدن مدیرانی با روحیه جهادی و اهل کار و تلاش شبانه روزی ما طعم پیشرفت و تحول را نخواهیم چشید.

وی خاطرنشان کرد: عمل به شعار سال توسط مسئولان باید به دور از شعار زدگی و اقدامات نمایشی که مورد تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بود باشد تا به پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی ختم شود.

امام جمعه دشتی گفت: کلید واژه پیام‌ها و نامگذاری‌ها توسط رهبر انقلاب اسلامی را در سال‌های اخیر «اقتصاد» بوده است از آن جهت که رهبر انقلاب نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم دغدغه مند هستند.

لزوم توجه به دشتی

وی افزود: شهرستان دشتی به‌عنوان یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته نیازمند حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بیشتری است و امیدواریم در سال جاری شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در این شهرستان خصوصاً در عرصه اقتصادی باشیم.

زاهددوست ادامه داد: اخیراً استاندار بوشهر با همراهی جمعی از مدیران به روستای بن بید به عنوان محروم‌ترین روستای استان سفر کردند و مشکلات آنها را بررسی کردند که این حرکت‌ها قابل تقدیر و تحسین است.

وی اضافه کرد: بنده در جلسه جمع بندی هم حضور داشتم خوشبختانه تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات محروم آن منطقه گرفته شد و ان شاءالله در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

لزوم نظارت بر بازار

امام جمعه دشتی بیان کرد: تخصیص اعتبار برای اتمام جاده مسیر انارستان بخش ریز به سرچشمه و باغان که در واقع اتصال شهرستان جم به شهرستان دشتی است یکی از وعده‌های مهم استاندار بود که می‌تواند موجب توسعه و رفع بن بست بخش مهمی از شهرستان دشتی خصوصاً بخش شنبه و طسوج شود.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان مسئولان باید با نظارت مستمر خود تلاش کنند اجناس خصوصاً کالاهای اساسی با قیمت ارزان و مناسب عرضه شود و بدون دردسر به دست مردم برسد.

زاهددوست اضافه کرد: درخواست می‌کنم بر روند توزیع کالاهای اساسی که امروز در بازار با قیمت نسبتاً مناسب در حال توزیع است هم نظارت بیشتر و دقیق‌تری انجام شود و جلوی سوءاستفاده افراد سودجو در این زمینه گرفته شود.

وی ادامه داد: افزایش قیمت کالاهای اساسی قدرت خرید مردم را کاهش داده‌است و مسئولان با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، برای تنظیم بازار تلاش کنند.

کد خبر 5457210

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دشتی خطبه های نماز جمعه بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه مسافران نوروزی خراسان رضوی سفرهای نوروزی آمار کرونا نوروز سانحه تصادف مشهد خرم آباد ایلام تولید دانش بنیان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای، با حضور جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای با وجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

وی ادامه داد: این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهد. ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

وی افزود: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده به محقق شود.

کد خبر 6098080

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد