Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ماموستا مامد کلشی‌نژاد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه، با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان که با آغاز سال جدید شمسی مصادف شده است اظهار داشت: در ماه پر خیر و برکت رمضان، درهای رحمت الهی به روی مسلمانان باز شده و درهای جهنم بسته می‌شود.

وی در ادامه گفت: همه عبادات الهی برای این است که جامعه به تقوا برسد و در این راستا روزه برای اقوام گذشته نیز واجب بوده و ابتدای رمضان، رحمت و پایان آن آزادی از آتش جهنم بوده و امید است که فیوضات این ماه برای همه مسلمانان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه اهل‌سنت ارومیه در ادامه نیز با گرامی‌داشت روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی بیان کرد: مردم در این روز به میدان آمده و در شرایطی که هدف استکبار جهانی جلوگیری از شکل‌گیری جمهوری اسلامی بود، اما بیش از 98 درصد مردم در همه‌پرسی این روز به جمهوری اسلامی رای آری دادند.

وی تاکید کرد: حمایت مردم از جمهوری اسلامی سبب شد که کشورمان دچار ضلالت و گمراهی نشده و راه درست را انتخاب کند که ثمره آن موفقیت‌های پی در پی فرزندان این مرز و بوم با وجود تمام مشکلات بود.

ماموستا کلشی‌نژاد افزود: با وجود درگیری ایران در جنگ هشت ساله با صدام و با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی و دسیسه‌های مختلف، اما جهاد علمی فرزندان این مرز و بوم، سبب شده که ایران اسلامی به جایگاه رفیعی در دنیا برسد.

وی اظهار داشت: این عزت و سربلندی که جمهوری اسلامی به ملت ایران بخشیده، سبب شده که کسی نتواند به کیان ایران ضربه زده یا قصد تعرض و سوء نیت به آن داشته باشد.

 امام جمعه اهل‌سنت ارومیه در ادامه نیز با تبریک روز طبیعت گفت: امید است در روز طبیعت، همه در کنار خانواده بوده و در حفظ و نگهداری محیط زیست بکوشند و آن را آلوده نکنند و اگر قصد روشن کردن آتش را داشته باشند، طبیعت را تخریب نکنند و از سوی دیگر با ریختن زباله در طبیعت سبب ضرر و زیان به آن نشوند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است