Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در بیانیه‌ای به مناسبت روز جمهوری اسلامی اعلام کرد که تولّد جمهوری اسلامی اراده جمهورِ اسلام‌خواه را بر سرنوشت خود به اثبات رساند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در بیانیه‌ای به مناسبت روز جمهوری اسلامی اعلام کرد که تولّد جمهوری اسلامی اراده جمهورِ اسلام‌خواه را بر سرنوشت خود به اثبات رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است:

چهل‌وسه سال پیش در چنین روزی با رأی «آری» آحاد ملّت شریف ایران به همه‌پرسی «جمهوری اسلامی»، فصلی نوین در تاریخ ایران اسلامی رقم خورد که در جهان معاصر همتا ندارد.

دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸، یوم اللّه و روز احقاق حق و پیروزی دین بود؛ روزی که افسون ساحران جادوگر و تلاش خنّاسان وسوسه‌گر باطل گشت؛ روزی که کشتی تلاش این ملّت در ساحل استقرار و استقلال، لنگر انداخت و از قید اهریمن آزاد گشت؛ روزی که سرنوشت ملّت توحیدی ایران از دلِ آتش افروخته‌شده از سوی جهان خوارانِ نمرود سیرت عبور کرد و به باغستان پرثمر و پُرسود جمهوری اسلامی رسید و صلای «بَرداً و سلاما» شعله‌های ملتهب کینه‌توزی‌ها را به نفع حق و در خدمت خلیل زمان، خمینی بزرگ، بر فراز چشمان آتشین استکبار فرو نشاند. روزی که سکّه‌ی دقیانوس از رواج افتاد و نام حق بر همه‌جا سایه گستراند و این چنین بود که امام راحل رضوان الله تعالی علیه، در پیامی به مناسبت تولّد جمهوری اسلامی فرمودند:

"مبارک باد بر شما، چنین حکومتی که در آن اختلاف نژاد و سیاه‌وسفید و ترک و فارس و کُرد و بلوچ مطرح نیست. همه برابرند. فقط و فقط کرامت، در پناه تقوا وبرتری به اخلاق فاضله و اعمال صالحه هست و تفاوتی بین زن و مرد و بین اقلیت‌های مذهبی و دیگران در امر اجرای عدالت نیست. "

آری در یک‌کلام، دوازده فروردین روز جدایی حق از باطل است. تولّد جمهوری اسلامی نه فقط اراده جمهورِ اسلام‌خواه را بر سرنوشت خود به اثبات رساند، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می‌توانند بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک‌وتعالی را ببینند؛


و این چنین شد که جاپای این مولود فرخنده، شد سنگ بنای جنبش‌های اسلامی جهان معاصر.


حال کشتی جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های نورانی امامین انقلاب، خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز از توفان‌های سهمگین استکبار و ایادی آن‌عبور کرد تا یادآور حکومت عدل نبوی (ص) و علوی (ع) باشد و گوشزد نماید که اسلام کامل‌ترین دینی است که ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشریت سرگشته‌ی امروز است و زمانی بیش نمانده تا به دست صاحب واقعی‌اش، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) برسد.


در این راستا در سالی که توسط امام خامنه‌ای ((مدظلّه‌العالی)) با نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین مزیّن گشته، به‌عنوان بسیج دانشجویی استان اصفهان می‌کوشیم تا با قلبی مملو از نورِ ایمان، عزمی راسخ، مدیریت و تلاش جهادی و هدفمند و مستمر، به همراهی تمامی مسئولان و آحاد ملّت انقلابی و شریف ایران اسلامی در جهت اعتلای نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قلّه‌های پیشرفت و عدالت، گام‌های اساسی برداریم و پرچم آرمان‌خواهی، انقلاب‌گری و تحقّق مطالبات امام امّت را در بالاترین قلّه‌ی ممکن به اهتزاز درآوریم؛ امید که هرچه سریعتر این خیمه‌گاه ستارگان شاهد طلوع خورشید غیبت شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اصفهان بیانیه دانشجویی روز جمهوری اسلامی اراده جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.   به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با مقام معظم رهبری دیدار  کردند.   ️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبری است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.   گزیده بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار را در ادامه بخوانید:   * تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است   * تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است؛ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.   * الگوهای جامعه معلمین باید به عنوان قهرمان معرفی شوند.   * غزه امروز مسئله اول دنیا است؛صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار  افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.   * نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.   * فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد. عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد.   * دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این‌جور با آنها رفتار میشود/ رفتار آمریکا حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد   *شما ملاحظه کنید آمریکایی‌ها و دستگاه‌های مرتبط با آنها، با مخالفت زبانی با اسرائیل چه معامله‌ای دارند انجام می‌دهند! دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نه تخریب کردند، نه شعار تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند؛ این‌جور دارد با آنها رفتار می‌شود.   *این رفتار آمریکایی‌ها هم، حقانیت موضع جمهوری اسلامی را در بدبینیِ به آمریکا نشان داد؛ یعنی در واقع شد پشتوانه‌ی همین «مرگ بر آمریکا»یی که شما می‌گویید. نشان داد به همه که آمریکا شریکِ جرم است. یک حرفی هم ممکن است یک وقتی بزنند به‌عنوان مثلاً دلسوزی! دروغ است، خلاف واقع است.   *آنچه که انسان مشاهده می‌کند در عمل، نشان‌دهنده‌ی همراهی و همدستی آمریکا در این جرم بزرگ، در این گناه نابخشودنی، با رژیم صهیونیستی است. اینها شریک جرمند. چطور میشود نسبت به یک چنین نظامی، نسبت به چنین رژیمی، انسان خوش‌بین باشد؟ چطور ممکن است؟ یا به حرف او اعتماد بکند.   این خبر تکمیل می‌شود کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری