Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@21:27:04 GMT

شوک به تیم‌ملی عربستان/تست دوپینگ ستاره عربستان مثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۸۵۳۵

شوک به تیم‌ملی عربستان/تست دوپینگ ستاره عربستان مثبت شد

ساعاتی پیش از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی قطر تست دوپینگ ستاره تیم‌ملی عربستان مثبت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در دوحه قطر برگزار می‌شود تا ۳۲ تیم حاضر در جام سه رقیب خود در هشت گروه ممکن را بشناسند.

عربستان نیز پس از صعود مقتدرانه و مستقیم با هروه رنار به جام‌جهانی یکی از تیم‌های آسیایی است که باید امشب منتظر تعیین‌شدن گروهش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا در آستانه قرعه‌کشی جام‌جهانی شوک بزرگی به تیم‌ملی فوتبال عربستان وارد شده است.

طبق گزارش‌های رسیده از این کشور و سایت‌های خبری در ساعات گذشته، تست دوپینگ فهد المولد ستاره تیم‌ملی عربستان و باشگاه الاتحاد مثبت شده است.

بر اساس گزارش‌هایی که در دومین تست المولد آمده، تست او دوباره مثبت شده و این بازیکن تا تشکیل جلسه دوپینگ به صورت موقت از تمام فعالیت‌های ورزشی محروم است.

اتفاقی که اگر تا جام‌جهانی پابرجا و بدون تغییر بماند ممکن است سرنوشت تیم‌ملی عربستان را به‌خاطر این ماجرای غیراخلاقی تحت تأثیر قرار دهد.

کد خبر 565292

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عربستان عربستان سعودی قرعه کشی جام جهانی قطر جام جهانی قطر 2022 دوپینگ تست دوپینگ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی عربستان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس اطلاعات و آمار موجود، میزان بارش استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال زراعی تاکنون ۱۲۱.۸ میلی متر بوده که ۴۹.۴ درصد بیشتر از میانگین بلند مدت این دوره است.

وی ادامه داد: میانگین بارش بلند مدت سال زراعی استان نیز ۱۰۰.۷ میلی متر بوده که تاکنون ۲۱ درصد نسبت به بلند مدت سال زراعی مشابه افزایش یافته است.

وی درباره بارش های مونسون افزود: براساس نتایج نقشه های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، احتمال بارش های خوب تابستانه مونسونی در جنوب شرق کشور و استان پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی با اشاره به اینکه استان ۲۰ سال درگیر خشکسالی هست، تصریح کرد: این بارش ها می توانند اثرات خشکسالی را قدری کاهش می دهد، همچنین با توجه به ادامه دار بودن روند خشکسالی در سیستان و بلوچستان، در مدت زمان ده ساله ۹۹.۳ درصد پهنه این خطه پهناور، درگیر خشکسالی شدید و بسیار شدید است.

وی بیان کرد: میانگین دمای استان تا خرداد ماه ۰.۵ تا ۱درجه بیشتر از نرمال خواهد بود و از نیمه خرداد تا شهریور در نیمه شمالی استان ۱تا ۲درجه بیشتر از نرمال و در نیمه جنوبی ۰.۵ درجه بیشتر از نرمال پیش بینی می‌شود.

وی درباره میانگین دمای استان گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون، ۱۹.۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و از افزایش ۱.۳ درجه ای دمای سیستان و بلوچستان نسبت به دوره بلند مدت مشابه خبر داد.

کد خبر 6092936

دیگر خبرها

  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض