Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد بیان کرد: اکنون در شرایطی هستیم که وحدت میان ملت و دولت ضروری است همه افرادی که خود را مطیع رهبری می دانند امروز باید وحدت را در راس امور خود قرار دهند.

وی گفت: تمامی افراد در گروه‌های مختلف که در دولت سیزدهم در حال فعالیت هستند باید دلها را به هم نزدیک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل اهداف بلند امام راحل و راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند باید اختلاف سلیقه ها در کشور کم و بر اصول مشترک تاکید شود چراکه ایستادگی در برابر زورگویان عالم تنها با وحدت میان ملت و دولت میسر می شود.

مسئولین باید با تلاش مضاعف شعار سال را عملیاتی کنند

امام جمعه خرم‌آباد همچنین گفت: مردم با شرکت در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند اکنون مسئولین باید با تلاش مضاعف شعار سال را عملیاتی کنند و در پایان سال عملیات انجام شده را بررسی و تاثیر آن بر زندگی مردم را اعلام کند.

وی افزود: باید از دانش مدیران انقلابی بهره گرفت و با نشست‌های مختلف با مردم، احزاب، گروه‌های انقلابی و جوانان روشنگری کرد.

لزوم اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور به استان

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: سالها پیش لرستان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی معرفی و 2 وزیر مأمور اجرایی کردن برنامه ها شد اما وضعیت اکنون لرستان مطلوب نیست و قطار اشتغال از ریل خارج شده است.

وی بیان کرد: اجرایی کردن مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان و تلاش مضاعف مدیران می ‌تواند اشتغال زایی در لرستان را ایجاد کند بنابراین باید ابزار لازم در این راستا را به کار گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حاکمیت در لرستان با همدلی و خرد جمعی و بهره ‌گیری از اعتبارات ملی و بهره‌وری می تواند قطار اشتغال را در مسیر قرار دهد.

12 فروردین روز عید ملت ایران است

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز روز عید ملت ایران است روز غلبه مستضعفین و مستکبران بر زورگویان عالم می باشد روزی ماندگار در تاریخ ملت می باشد و مردم به پای صندوق های رای آمده و به جمهوری اسلامی آری گفته و با ولایت مطلقه فقیه بیعت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: بابر دست گرفتن آرمان‌ها ارزش‌های انقلاب در سایه رهنمودهای رهبری شاهد رشد درخت تنومند انقلاب اسلامی و صدور آن به تمام جهان خواهیم بود.

وی همچنین به سیزدهم فروردین روز طبیعت اشاره کرده گفت: لرستان دارای طبیعت خدادادی است و مردم این استان به تربیت علاقمند هستند اما باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

امام جمعه خرم‌آباد همچنین به چهاردهم فروردین و آغاز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: همه را مردم با مشارکت در برنامه های فرهنگی، دینی و قرآنی دعوت می کنم و تمامی اقشار بعد از کار اجرایی همکاری لازم را با روحانیون مهاجر در این استان داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی همچنین به حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی لرستان اشاره کرد و ادامه داد: مدتی‌است که حوادث رانندگی در محور مواصلاتی رخ می دهد این حوادث دلخراش بوده و در نهم فروردین شاهد کشته شدن ۸ نفر در یک حادثه بودیم.

وی افزود: صرفنظر از خطای انسانی در برخی از حوادث نیازمند رفع نواقص احتمالی خودروها و اعمال قانون خودروسازان می باشیم که بر عهده وزارت صمت بوده و بخش حقوقی آن را باید قوه قضایی پیگیری کند.

وی بیان کرد: جاده های لرستان از یک عقب ماندگی فزاینده برخوردار است که باید پیگیری لازم صورت گیرد تا شاهد این گونه حوادث نباشیم، وزارت راه مسکن و شهرسازی باید توجه ویژه‌ای به استان داشته باشد و برای اصلاح نقاط حادثه خیز نیازمند اعتبارات ویژه ملی و استانی هستیم.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور لرستان امام جمعه خرم آباد ستاد اقامه نماز کشور لرستان امام جمعه خرم آباد امام جمعه خرم آباد حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،آیت الله محمدباقر لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: حکومت حضرت منجی عالم بشریت بر اساس تقوا خواهد بود و همه را بر اساس و محور تقوا متحد خواهد کرد.

وی به عنوان اینکه عصر حضرت منجی عالم بشریت عصر تقوا خواهد بود، گفت: پایه‌های حکومت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف بر اساس ایمان عدالت و تقوا خواهد بود.

وی با اظهار اینکه ۴۸ هزار شهید از نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس تقدیم شده است، گفت: همچنین ۱۱۲ هزار جانباز و آزاده از نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس تقدیم شده است.

آیت الله لائینی به عنوان اینکه ارتش ایثارگری‌ها و فداکاری‌های زیادی را به خرج داده است، گفت: بسیار از مشکلات کشور زیر سر شبکه‌های فساد بوده و باید بساط آن را در جامعه برهم چید و مدیران مسئولان باید مواظب باشند که آلوده فساد نشوند تا بتوانند با فساد مبارزه کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به شعار جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و اضافه کرد: برای تحقق این شعار باید کارگران بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار گیرند.

وی بر لزوم تقویت تعاونی‌ها برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: تقویت بنگاه‌های کوچک اقتصادی صنایع دستی و خانگی و صنایع کشاورزی نیز باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با گرامی داشت روز و هفته معلم بر لزوم توجه به این قشر تاکید کرد و گفت: آینده سازان کشور توسط این قشر تربیت می‌شوند.

امام جمعه ساری در بخشی از سخنانش به فتح آندلس اشاره و اضافه کرد: آندلس واسطه ایمان فتح شد اما بی بند باری آندلس و اسپانیا را از سرزمین‌های اسلامی گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از تلاش‌های  استاندار سابق مازندران و تبریک به استاندار جدید گفت امیدواریم در دوران فعالیت استاندار جدید مازندران به پیشرفت بیشتری دست یابد.

آیت الله لائینی به مناسبت روز ورزش ملی و باستانی اشاره کرد و گفت: باید برای توسعه این ورزش در جامعه برنامه ریزی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیست و کودک کش اسرائیل گفت: تا زمانی که ظالم به ظلمش ادامه می‌دهد باید از مظلومان حمایت کنیم و در همین راستا عملیات وعده صادق با افتخار انجام شد و دنیا را از نظر بعد علمی و فناوری مات و مبهوت کرده است.

امام جمعه ساری از اسرائیل به عنوان غده سرطانی و لانه فساد و توطئه علیه امت اسلام یاد کرد و گفت: هیچکس جرأت نگاه چپ به اسرائیل نداشت اما ایران اسلامی با عملیات وعده صادق جرأت و اراده خود را به نمایش گذاشت و این اراده و عزم برای اسرائیل شکننده و ناگوار بوده است.

امام جمعه ساری گفت عملیات وعده صادق نشان داد که ابهت رژیم صهیونیستی و کودک کش پوشالی و شکستنی است و و می‌توان با اسرائیل و اربابانش مقابله کرد.

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد