Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران در دوحه برگزار می شود.

در همین رابطه جان استرانگ خبرنگار شبکه «فاکس اسپورت» از رویای خود برای تیم ملی فوتبال آمریکا صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد تا ایران یکی از رقبای آمریکا شود.

این خبرنگار سرشناس در توئیتر خود نوشت: به هر حال، امیدوارم در قرعه کشی با تیم های زیر همگروه شویم: امیدوارم با تیم های برزیل، ایران و غنا همگروه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اسکوچیچ در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به عنوان صدرنشین گروه اول راهی جام جهانی شدند و در سید سوم در کنار تیم های  سنگال، ژاپن، صربستان، لهستان، کره جنوبی، مراکش و تونس قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فاکس اسپورت قرعه کشی جام جهانی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان گیلان در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد واحد رشت در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

کد خبر 6092415

دیگر خبرها

  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • تجمع دانشجویان گیلان در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر