Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:17:11 GMT

تردد در ورودی شمالی فارس ۶۸ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۸۷۵۲

تردد در ورودی شمالی فارس ۶۸ درصد افزایش یافت

علیرضا راستیار جمعه از تردد یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۲۸۳ خودرو در روز گذشته یازدهم فروردین‌ماه در جاده‌های استان خبر داد و گفت: تردد این خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۸۸۵ هزار و ۶۸۰ تردد ۶۸ درصد افزایش یافته است.

راستیار با تصریح بر اینکه ۹۳ هزار و ۲۵۵ تردد از مجموع ترددهای انجام شده در جاده‌های استان فارس در این مدت مربوط به خودروهای سنگین، یک میلیون و ۷۹ هزار و ۷۰۶ تردد خودروی سواری و وانت و ۷ هزار و ۳۲۲ تردد مربوط به اتوبوس‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با اشاره به اینکه همچنین تردد ورودی‌های شهر شیراز نیز نسبت به پارسال افزایش ۲۲ درصدی را به همراه داشته است ادامه داد: از کل ترددهای انجام شده ۸ درصد متعلق به تردد خودروهای سنگین بوده است و متوسط سرعت خودروها در جاده‌های استان ۷۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی افزود: در روز یازدهم فروردین‌ماه به ترتیب در ورودی شیراز از سمت مرودشت با ۶۲ هزار و ۵۳۶ تردد، مرودشت شیراز ۴۷ هزار و ۱۲ تردد، شیراز دشت ارژن ۲۷ هزار و ۹۶۸ تردد، شیراز کوار ۲۳ هزار و ۸۶۴ تردد، سعاتشهر صفاشهر ۲۴ هزار و ۵۷ تردد، شیراز سروستان ۱۸ هزار و ۲۷۰ تردد، قائمیه نورآباد ۱۴ هزار و ۴۵ تردد، کازرون بوشهر ۱۰ هزار و ۹۷۲ تردد، نورآباد گچساران ۹ هزار و ۵۹۸ تردد، شیراز سپیدان با ۱۶ هزار و ۱۹۵ تردد و آباده شهررضا ۱۷ هزار و ۷۶۴ تردد خودرو بیشترین ترددها ثبت شده است.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس یادآور شد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱، اپلیکیشن موبایل همراه ۱۴۱ به اطلاعات و اخبار ترافیکی، تصاویر لحظه‌ای دوربین‌های نظارت جاده‌ای، وضعیت تردد و هواشناسی محورهای مواصلاتی دسترسی یابند تا با اطلاع از وضعیت ترافیکی مسیر، سفری ایمن پیش رو داشته باشند.

راستیار با اشاره به حجم بالای ترافیک در ورودی‌های شیراز بیان کرد: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی باز و تردد بدون مشکل در جریان است و از مردم درخواست می‌شود همکاری بیشتری با عوامل راهداری و پلیس راه در تعطیلات نوروزی داشته باشند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوروز 1401 حمل و نقل مسافری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوروز 1401 حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوروز 1401 حمل و نقل مسافری فارس حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، بهرام اسدی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده برای بهره‌مندی مردم روستا‌های استان از راه آسفالته، تا کنون ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار شده‌اند.

وی افزود: در زمان حاضر تنها ۷ روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان راه آسفالته ندارند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل ساخت و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه بوده است.

وی گفت: در زمان حاضر ۳۹ طرح راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر فعال است.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی