Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:00:37 GMT

شعار سال باید در عمل دیده شود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۸۹۸۳

شعار سال باید در عمل دیده شود

حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند گفت: امسال با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام گذاری شده است، این موضوع شعار نیست بلکه یک شعور و اقدام ولایی برای امت و مسئولان است.

او گفت: لازمه تحقق شعار سال تمرکز بر حل مسئله است و با استفاده از همه ظرفیت‌ها محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: امروز سه قوه با اتحاد و همدلی نشان دادند که تعطیلی نمی‌شناسند و با دنبال کردن سیاست‌ها و راهبردهای ولی امر مسلمین جهان و با نگاه به درون و حرکت جهادی مشکلات کشور را پیگیری می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: فروردین سال ۱۳۵۸ بیش از ۹۸ درصد مردم  نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و تا به امروز کشور براساس رأی مردم اداره شده است.

او گفت: هرچه داریم از درایت امام راحل و مقام معظم رهبری در هدایت هوشمندانه انقلاب اسلامی است و مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را با هوشمندی ارائه کردند که پیاده‌سازی اهداف این بیانیه باید در اولویت اقدامات قرار گیرد.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: ادامه مسیر انقلاب اسلامی همچنان نیازمند همراهی و استقامت مردم انقلابی ایران است تا شاهد برپایی حکومت جهانی امام عصر (عج) باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ما در ماه مبارک رمضان به مهمانی خداوند دعوت می‌شویم و مسئله اول در ماه رمضان روزه نیست بلکه در این ماه نزول قرآن کریم را داریم که دستورات زندگی بشر تا ابد در آن در نظر گرفته شده است.

او گفت: اگر به دستورات قرآن کریم  به‌ طور دقیق عمل کنیم به سعادت دنیوی و آخروی دست خواهیم یافت.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: جامعه‌ای که به دستورات قرآن کریم عمل می‌کند و نماینده ولی فقیه در آن هدایت امور را به دست دارد، جامعه‌ای اسلامی است که با وجود آن همه امور مسلمین اصلاح می‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: عمل به دستورات قرآن کریم، حکومت اسلامی تحویل می‌دهد و امام راحل با بصیرت و هوشمندی، انقلاب اسلامی را طراحی کردند که براساس روایات و آیات قرآن کریم و همچنین پیش‌بینی‌های بزرگان دین، انقلاب اسلامی زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر (عج) خواهد بود.

او گفت: پایان قرن گذشته و آغاز قرن جدید تفاوت پرمعنایی دارد و بزرگان دین و در روایات، مژده حکومت جهانی امام عصر (عج) را در این قرن داده‌اند.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: بهترین وسیله برای رسیدن به همه خوبی‌ها و حکومت اسلامی تقوا است، جریان نفاق جریان خطرناکی است که باید منافق‌شناس و دشمن‌شناس باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: جریان منحوس نفاق به دنبال تخریب جریان اسلامی است که باید هشیار باشیم و نمونه فعالیت منافقین را در فتنه ۸۸ دیده ایم.

او گفت: نباید امانت و مسئولیت را به نااهلان بسپاریم و جریان منافق باید شناسایی و با نگاه و حرکت متحدانه پاکسازی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه شعار سال امام جمعه انقلاب اسلامی قرآن کریم او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»