Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@09:48:09 GMT

تمام مسئولان در رفع آسیب‌های کرونا تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۹۰۶۸

تمام مسئولان در رفع آسیب‌های کرونا تلاش کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: کرونا در طول دو سال اخیر حقیقتاً آسیب‌های قابل توجهی وارد کرد و از این رو لازم است تا تمام مسئولان در رفع مشکلات تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

به گزارش ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری، معاون استاندار اصفهان در اولین شورای اداری شهر کاشان در سال ۱۴۰۱، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و نوروز، اظهار کرد: ۱۳ امام جمعه در کاشان در حمایت از اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب تلاش کردند و امروز معارفه و تکریم نمایندگان ولی‌فقیه را در این منطقه شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روز دوازدهم فروردین، افزود: سالروز تثبیت روز جمهوری اسلامی ایران و انتخاب اکثریت بیش از ۹۸ درصدی نشان از مردم محور بودن این انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وضعیت کرونا در کشور و آسیب‌هایی آن به حوزه‌های مختلف، ادامه داد: معمولاً به آسیب‌های اقتصادی کرونا توجه بیشتری می‌شود اما این ویروس به حوزه‌های مختلف آسیب زد و یکی از این صدمات آن به حوزه آموزش و پرورش بود.

وی ضمن اشاره به خسارت کرونا در حوزه فرهنگی، افزود: تصمیم بر آن شده است تا مدارس و دانشگاه از روز چهاردهم فروردین بازگشایی شود که در این زمینه مشکلات زیادی داریم و از این رو لازم است شورای فرهنگ عمومی بیش از پیش فعال شود تا آسیب‌های دوران کرونا با فعال کردن شورای فرهنگ عمومی جبران شود.

جان‌نثاری با تاکید بر احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: تردد افراد مختلف با فرهنگ‌های متفاوت در منطقه باعث ریزش‌های فرهنگیشده است، از این رو باید این ستاد با ریاست نماینده ولی فقیه در کاشان بیش از پیش فعال شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم آسیب‌های کرونا در حوزه‌های مختلف با دقت بیش از پیش رفع شود، گفت: کرونا در طول دو سال اخیر حقیقتاً آسیب‌های قابل توجهی وارد کرد و از این رو لازم است تا تمام مسئولان در رفع مشکلات تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نیز در این مراسم با بیان اینکه همه چیز در عالم به معیشت الهی بسته است، اظهار کرد: از رهبر معظم انقلاب برای سومین بار حُسن اعتماد را به بنده داشتند و این مسئولیت خطیر را به بنده سپردند و همچنین از مردم با محبت فهمیده و مهمان‌نواز این منطقه کمال تشکر را دارم.

وی ضمن اشاره به نزدیکی ماه رمضان افزود: مردم این منطقه عنایت، کرامت و لطف زیادی داشتند و خانواده شهدا، آزادگان و عامه مردم در این مدت مهربانی، لطف، کرامت و عنایت داشتند و در بضاعت ما جز شرمندگی نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از مسئولان مختلف گفت: شهر کاشان به واقع دارالمومنین است که در بین مردم ایمان و اخلاص موج می‌زند و رویکرد دولت سیزدهم تلاش و کوشش و فعالیت برای رفع مشکلات مردم است و برخی مسئولان شهرستان کاشان تبلور این امر مهم هستند.

وی ضمن تبلور اتحاد و همدلی در شهر کاشان گفت: اساس مردم دارالمومنین کاشان بر توجه به مسائل انقلاب است و اگر به فردی علاقه نشان می‌دهد در آن راستا بر ارزش‌های الهی تکیه داریم.

به گزارش ایمنا؛ در این جلسه با حضور آیت الله محمدیان نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی معرفی و منصوب شد.

کد خبر 565302

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان شورای اداری کاشان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان شورای اداری کاشان کارگروه بررسی آسیب های کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری در آیین عبادی - سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد گفت: مسئولان می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کار‌های تولیدی هدایت کنند و با حمایت‌های لازم زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز کار و کارگر تأکید کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است و کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند، بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیاز‌ها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آنها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.
امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم بداند که برای تربیت این دانش آموز کاری نکرده است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد