Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ارجمندگفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف گرامیداشت ورود به سده جدید و همزمانی آن با سفر‌های نوروزی و روز طبیعت پویش خانواده طبیعت دوست در روز ۱۳ فروردین برگزار می‌کند.


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان درباره اهداف برگزاری این پویش گفت: آموزش و آگاه‌سازی عمومی طبیعت‌گردی مسئولانه با هدف حفاظت و احیای طبیعت، تشویق و ترویج فرهنگ طبیعت گردی و طبیعت دوستی، حفظ آیین‌های بومی با تاکید بر حفاظت از گنجینه‌های زیستی-فرهنگی کشور و ترویج مفاهیم، مهارت‌ها و فعالیت‌های طبیعت گردی مسوولانه از جمله مهمترین اهداف برگزاری این پویش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او می گوید:اجرای کار‌های خلاقانه خانواده‌ها در راستای حفاظت از طبیعت، اجرای آیین‌ها و سنت‌های بومی در روز سیزه بدر، مدیریت پسماند، پخت غذا و شیرینی¬های مخصوص روز طبیعت، اجرای بازی‌های بومی و محلی و چگونگی گذران روز طبیعت در خانه از جمله محور‌های این برنامه است.


به گفته ارجمند این پویش بخشی از سلسله اقدامات برای اجرای برنامه ملی مسیر سبز – ایران پاک است که توسط سازمان محیط زیست کشور برگزار می‌شود.


ارجمند گفت: علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند حداکثر در قالب ۵ عکس یا یک فیلم ۳ دقیقه‌ای نسبت به ارسال مستندات خود با موضوع حفظ طبیعت و محیط زیست، به نشانی اینستاگرام zanjan_cthh ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز طبیعت میراث فرهنگی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

در مراسمی با حضور مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی، فرماندار پیرانشهر و جمعی از مسئولان این شهرستان در راستای طرح نهضت ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک با همکاری همیاران و فعالان طبیعت در تپه گردشگری شهر پیرانشهر انجام گرفت.

تداوم کاشت نهال زالزالک با همکاری اداره منابع‌طبیعی، شهرداری و همیاران طبیعت، در روز‌های آینده در فضا‌های سبز و معابر شهر پیرانشهر نیز انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری