Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@18:19:18 GMT

آماده باش کامل پلیس استان فارس در روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۹۳۱۷

آماده باش کامل پلیس استان فارس در روز طبیعت

سردار یوسف ملک زاده گفت: در راستای برقراری نظم و تأمین امنیت در روز طبیعت، پلیس در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها حضور محسوسی خواهد داشت.

او با بیان اینکه همه واحد‌های انتظامی در سطح استان فارس برای تأمین نظم و امنیت در روز طبیعت از آمادگی لازم برخوردار هستند، گفت: تمهیدات لازم برای امنیت و آرامش مردم در این روز اندیشیده شده و برنامه ریز‌های لازم انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در روز طبیعت تردد کامیون‌ها به غیر از کامیون‌های حامل مواد فاسدشدنی در سطح محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

سردار ملک زاده در پایان از همه مسافران و شهروندان خواست تا ضمن توجه به توصیه‌های سازمان‌های امدادی، با توجه به حجم ترافیک در محور‌ها همکاری خوبی با پلیس داشته باشند و زمان بازگشت و ورود خود به سطح شهر‌ها را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آماده باش پلیس فارس روز طبیعت نیروی انتظامی روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: در پی بارش‌های اخیر علی رغم خسارت‌های وارد شده به کشاورزان،  میزان قابل توجهی آب در سازه‌های ذخیره آب شهرستان شهرستان ذخیره شد.
حسن مرادی افزود: این حجم آب ذخیره شده علاوه بر کنترل سیلاب، نقش مهمی در بهبود وضعیت سفره‌های آب زیر زمینی شهرستان دارد.
مرادی گفت: در بارش‌های اخیر، سد‌ها نقش به سزایی در کنترل سیلاب‌ها داشتند، بنابراین لازم است سالانه اعتبارات کافی برای ترمیم و نگهداری این سازه‌ها درنظر گرفته شود.
کارشناسان جهاد کشاورزی خسارت به مزارع، ابنیه و زیرساخت‌های کشاورزی گراش  را در سیل و طوفان اخیر ، بیش از ۲۶۶ میلیارد تومان برآورد کرده اند.
شهرستان گراش در جنوب فارس و در فاصله ۳۵۸ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش