Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:24:12 GMT

اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در زنجان +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۹۵۶۰

اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در زنجان +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امروز همزمان با ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی با حضور جمعی از شهروندان، گردشگران و مسوولان به اهتزاز درآمد.

اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در راستای گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، در دو ساختمان بلند مرتبه شهر زنجان توسط نیروهای آتش‌نشانی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قالب این برنامه نمادین حرکت‌های نمایشی توسط ورزشکاران اجرا شده و ایستگاه نقاشی با موضوع جمهوری اسلامی دایر شد.

اجرای گروه رزم‌نوازان ارتش، اجرای عملیات راپل توسط تیم عملیاتی آتش‌نشانی و برگزاری غرفه مشاوره با موضوع جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های اجرایی در این روز بود.

شهردار زنجان در این برنامه با اشاره به اینکه یکی از وظایف مدیریت شهری برنامه‌ریزی روز بزرگداشت جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: تلاش کردیم برنامه متفاوتی داشته باشیم چون مقارن با نماز وحدت بخش نماز جمعه بود.

علیرضا فیروزفر درباره برنامه‌های جمعی شهرداری با توجه به کاهش شیوع کرونا نیز گفت: 13 روز برنامه نروزی شاد در دو نقطه مهم شهر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری برنامه اجرا شد.

وی با اشاره به شهرداری زنجان وظیفه دارد که همه سلائق را در نظر بگیرد و برای همه آحاد مردم برنامه داشته باشد، گفت: در همین راستا برنامه‌های متنوع مناسبی و غیرمناسبتی در طول سال خواهیم داشت.

شهردار زنجان با بیان اینکه امسال تلاش شده است که چهره شهر متفاوت از سال‌های قبل باشد، چون دو سال کرونا موجب عقب‌افتادگی در برخی از امور شهری شد، گفت: در همین راستا امسال برخی از امور همانند نصب المان شهری و رنگ آمیزی جداول که کارهای عقب مانده بود، نیز انجام شد.

 وی با اشاره به نصب 26 المان شهری و راه‌اندازی اتوبوس گردشگری گفت: البته این نکته را هم بگویم که گردشگری یک موضوع مدیریت استانی است و برای صنعت گردشگری و رفاه شهروندان باید کارگروه تشکیل شود، چون شهرداری می‌تواند قسمتی از وظایف محوله را انجام دهد.

فیروزفر با اشاره به اینکه مدیریت شهری برنامه‌های خلاقانه در شهر در حوزه گردشگری خواهد داشت، اضافه کرد: یکی از اینها مجموعه بازار زنجان است که در وضعیت خوبی نیست و برای امسال برنامه داریم که ساماندهی در سنگفرش آن داشته باشیم و امیدواریم در کنار شهرداری میراث فرهنگی نیز وظیفه خود را انجام دهد و بازار که یک سرمایه عظیم برای استان است را ساماندهی کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان نیز درباره برنامه‌های شهرداری به مناسبت روز 12 فروردین گفت: تلاش شد امروز این برنامه به صورت فرهنگی و تبیینی با مسؤولیت سازمان فرهنگی و مشارکت سایر سازمان‌ها اجرایی شود.

غلامرضا نظری با اشاره به برنامه‌های نوروزی این سازمان گفت: اجرای کوچه‌های نشاط و زندگی (کوچه رنگی)‌ در ۳ محله شهر زنجان، اجرای نمایش پرفورمنس با موضوع آموزش فرهنگ ترافیک، اجرای کارناوال سه چرخه با استفاده از شخصیت‌های نوروزی و اجرای برنامه‌های آیینی نوروز و بهار در محل پیاده راه سبزه‌میدان از برنامه‌هایی است که در نوروز اجرایی شد.

وی همچنین از اجرای کارناوال شادی به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز( ۲۶ تا ۲۸) در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: فضاسازی شهری به مناسبت نیمه شعبان و ایام نوروز، گلباران مزار شهدا و  اجرای تور گردشگری شهری از اول تا ۱۲ فروردین از دیگر برنامه‌های این سازمان بود.

گفتنی است، روز ۱۲ فروردین در تقویم ایران روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده که سال ۱۳۵۸ در این روز  ۹۸.۲ درصد از مردم ایران به استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور رای دادند.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی 12 فروردین نوروز مردم ایران پرچم جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی برنامه‌ها و عملیات‌های سال جاری با کارشناسان قرآنی و فرهنگی استان اظهار کرد: توجه به برنامه‌های تربیتی خانواده محور و متناسب با زیست بوم مناطق مختلف شهرستان‌های تابعه مورد تاکید است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی فرهنگی برای اقشار و اصناف مختلف از سوی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه، افزود: توسعه فعالیت‌های شبکه تبلیغی روحانیون، تقویت برنامه‌های مساجد، توجه به فعالیت‌های بانوان، اجرای برنامه‌های مناسبتی در مناطق اهل سنت از جمله طرح قرآنی مسطورا از اولویت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل است.

اجرای «جشنواره زن مجاهد» مورد توجه قرار گیرد

وی تصریح کرد: تقویت مکتب‌های قرآنی اهل سنت، اجرای اردوی نخبگان قرآنی در مناطق سنی نشین، حمایت از برنامه گروه‌های «دختران حاج قاسم»، نوآوین، شبکه تبلیغی صبرا و اسماً ویژه بانوان، اجرای جشنواره «روایت زن مجاهد» و حجاب و عفاف باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف استان تاکید کرد و ادامه داد: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه باید رسانه‌های فعال را شناسایی و در تبلیغ و جریان سازی رسانه‌ای بیش از پیش با آنان همکاری کنند.

حجت الاسلام جعفرزاده بیان کرد: توانمندسازی و حمایت از کنشگران فرهنگی، هیأت مذهبی، خیرین‌، مداحان شاخص، انجمن‌های اسلامی و فعالان فضای مجازی از برنامه‌های امسال تبلیغات اسلامی استان اردبیل است.

استمرار طرح ملی «زندکی با آیه‌ها» برنامه شاخص قرآنی سال ۱۴۰۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه به عناوین برنامه‌های مهم حوزه قرآنی اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن، آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآنی و تربیت تخصصی استعدادهای قرآنی، راه اندازی کاروان‌های قرآنی و استمرار طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» از برنامه‌های شاخص قرآنی در سال ۱۴۰۳ است.

حجت الاسلام جعفرزاده مردمی سازی فعالیت‌ها و خروج از تصدی‌گری را امر مهم در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برشمرد و خاطرنشان کرد: کارشناسان فرهنگی و قرآنی باید به دور از تصدی‌گری، راهبر برنامه‌ها بوده و با همکاری مجامع میانی از جمله هیأت‌ها، کانون‌های فرهنگی و مؤسسات قرآنی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را اجرا کنند.

کد خبر 6092184

دیگر خبرها

  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم