Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:00:59 GMT

فیفا: روی ورود بانوان به ورزشگاه‌های ایران کار می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۹۵۶۹

فیفا: روی ورود بانوان به ورزشگاه‌های ایران کار می‌کنیم

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، جانی اینفانتینو که برای شرکت در کنگره فیفا و قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دوحه حضور دارد، به ورود بانوان به ورزشگاه‌های کشورمان واکنش نشان داد.

رئیس فیفا در پاسخ به این پرسش که چه کمکی به ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه‌ها می‌کند، اظهار داشت: با رئیس فدراسیون ایران صحبت کردم و صحبت‌هایی درباره بانوان ایرانی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در قلب من است. بیشتر از سه یا چهار سال پیش صحبت‌هایی با رئیس جمهور روحانی داشتیم که برخی چیزها تغییر کرده، اما همچنان روی این مسئله کار می‌کنیم.

به گزارش تسنیم پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر حذف تیم ملی از جام جهانی به دلیل حاشیه‌های تلخ دیدار ایران - لبنان به گوش می‌رسید که اینفانتینو این موضوع را رد کرده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نوروز 1401 روز جمهوری اسلامی اینفانتینو فیفا ایران ورود زنان به ورزشگاه جام جهانی نوروز 1401 روز جمهوری اسلامی قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان خواستار وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ۸ اردیبهشت‌ماه در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: حل مشکل معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری جدی در چارچوب قانون دارد.
وی ادامه داد: ورود دستگاه قضایی استان به مسائلی که نیاز مردم را رفع می‌کند جنبه عمومی داشته و این ورود در جهت تقویت زیر ساخت‌ها تاثیرگذار خواهد بود.
 رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اهمیت محیط‌زیست و لزوم حراست و صیانت از حقوق مردم در این بخش تاکید کرد: از جمله تاکیدات ریاست قوه قضائیه « پیگیری عوارض آلایندگی » است و دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید وفق مقررات، عوارض آلایندگی را پرداخت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری خاطرنشان کرد: این عوارض باید در راستای ارتقاء امور زیست‌محیطی استان سمنان صرف شود.
رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی استان در موضوعات محیط زیستی همچنان ادامه دارد، افزود: حوزه حقوق عامه، بستر وسیعی برای پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم است.
وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم‌افزایی و همراهی تمامی مسئولان استانی اهتمام به اجرای قانون صورت پذیرد. 
بهرامعلی ظاهری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان نیز گفت: ورود دستگاه قضایی استان سمنان در موضوعات محیط زیستی موجبات توفیقات بیشتر این سازمان در مسیر پیگیری قانونی تکالیف این سازمان را فراهم آورده است. 
وی عنوان کرد: وصول معوقات و عوارض آلایندگی وفق مقررات پیگیری و نتایج حاصله گزارش خواهد شد.
انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی