Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:34:09 GMT

ترافیک در آزاد راه کرج-قزوین پر حجم است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۹۵۷۹

ترافیک در آزاد راه کرج-قزوین پر حجم است

سرهنگ « رضا گودرزی » در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس این گزارش هم اکنون ترافیک در این آزاد راه از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس پر حجم است.

وی با بیان اینکه دیگر مسیرهای ارتباطی استان البرز هم اکنون عادی هستند اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ترافیک، تردد خودروها در محور  کرج- چالوس از میدان امیرکبیر به سمت استان مازندران از ساعت ۱۱ صبح امروز جمعه ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی گفت: همچنین مقرر شده در ساعت محدودیت ترافیکی تردد در محور کرج - چالوس به سمت شمال از میدان امیرکبیر فقط اجاره تردد برای سکنه این محدوده تا کیلومتر ۴۰ جاده پس از شناسایی محلی بودن داده شود ولی پس از آن اجازه ورود به هیچ وسیله نقلیه ای به جاده داده نمی شود.

وی با بیان اینکه پست بازرسی در کیلومتر ۴۰ جاده کرج - چالوس مستقر شده و اجازه ورود حتی سکنه محلی به جاده داده نمی شود، اظهار داشت: مقرر شده از میدان امیرکبیر کرج ورودی جاده تمام وسیله های نقلیه تهرانی و شهرستانی ها برگردانده شوند.

وی این محدودیت را تا پایان زمان تخلیه بار ترافیکی عنوان کرد و گفت: وضعیت ترافیک خودروها در دیگر محورهای استان عادی و روان است و به دلیل اینکه فردا روز طبیعت و سیزدهم فروردین می باشد مسافران فعلا به سمت مقاصد خود حرکت نمی کنند.

وی گفت:  ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در جاده های  استان البرز مستقر شده اند.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

برچسب‌ها چالوس پلیس راهور ناجا ترافیک استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چالوس پلیس راهور ناجا ترافیک چالوس پلیس راهور ناجا ترافیک استان البرز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز