Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نوذری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک معیشتی به صورت ماهانه  به بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان متناسب با تعداد اعضای خانوارها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ماهانه این نهاد بیش از ۳۰ میلیارد ریال مستمری به حساب خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام در این شهرستان واریز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اضافه کرد: پرداخت این مستمری ها و کمک های نقدی به منظور کاهش و رفع بخشی از نیازهای مددجویان و حمایت از اقشار آسیب پذیر در برابر مشکلات معیشتی صورت گرفته است.

نوذری اظهار کرد: پارسال همچنین به ۳۳۰ نفر از جوانان نیازمند و همچنین افراد تحت پوشش ۳۰ میلیارد ریال هم در قالب طرح های اشتغالزایی تسهیلات پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: خیران و مسوولانی که خواهان مشارکت در اهدای کمک های خود به خانوارهای نیازمند هستند، می توانند با مراجعه به کمیته امداد در معیت نماینده این اداره کمک های خود را به این خانوارها پرداخت کنند.

نوذری با اشاره به اینکه حوزه ارایه خدمات و انواع حمایت های مالی و معنوی کمیته امداد وسیع و متنوع است، گفت: از اصحاب رسانه انتظار می رود این نهاد را در انجام هرچه بهتر رسالت خود که همانا حمایت از نیازمندان و شناسایی افراد مستمند و نیازمند است یاری رسانند. 

در شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد ۱۲ هزار و ۶۰۳ نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد چهار و هزار ۷۸۵ نفر در شهر و مابقی در سطح روستاها ساکن هستند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی مهاباد آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی یارانه معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی مهاباد آذربایجان غربی تسهیلات بانکی مهاباد آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی یارانه معیشتی کمیته امداد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی