Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید احمدی گفت: دیروز یازدهم فروردین ۱۴۰۱، نسبت به مدت مشابه پارسال، شاهد افزایش ۴۰ درصدی تردد خودرو‌ها در جاده‌های فارس بودیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: نوروز امسال میانگین تردد بین استانی خودرو‌ها از جاده‌های فارس ۱۷۶ هزار و ۵۳ خودرو در هر روز بود که این میزان تردد نسبت به پارسال ۶۶ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بیشترین تردد مربوط به ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح در جاده شیراز به سمت مرودشت ثبت شده است.

احمدی با بیان این که در تعطیلات نوروزی امسال از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا یازدهم فروردین ۱۴۰۱، یک میلیون ۶۶۲ هزار خودروی غیر بومی به استان وارد شده اند گفت: ۶۵ درصد خودرو‌ها از یک تا ۳ روز و ۲۵ درصد بین ۳ تا ۷ روز در فارس اقامت داشته اند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: دیروز یازدهم فروردین ۱۴۰۱ میانگین ورود خودرو‌ها به شیراز نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۲ درصد افزایش داشته است و از شهرضا به سمت آباده ۶۰ و از بوشهر به سمت کازرون ۶۷ درصد افزایش ورودی خودرو داشتیم.

احمدی گفت: در این روز، ۱۰ هزار و ۲۴۵ خودرو به دلیل سرعت لحظه‌ای و ۵ هزار و ۱۶۰ خودرو به دلیل سرعت لحظه‌ای و متوسط زیاد جریمه شدند.

به گفته او، تهران، مازندران، اصفهان و شیراز بیشترین سهم را در میان مسافران استان فارس داشتند و فارسی‌ها بیشتر به بوشهر، اصفهان، هرمزگان و قم سفر کردند.

استان فارس با داشتن ۱۲۲ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۱۰ درصد راه‌های ارتباطی کشور را دارد که ۱۷۶ دوربین امنیت این راه‌ها را تامین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت راه های فارس تردد بین استانی جاده های فارس خودرو ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق حمل و نقل جاده ای کالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.
مبارکی افزود: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.
وی ادامه داد: عمده کالاهای حمل شده در این مدت گندم، کلینکر، فرآورده های نفتی، ذرت و برنج است.

دیگر خبرها

  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو