Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه‌کشی جام جهانی  ۲۰۲۲ قطر در شرایطی در دوحه در حال برگزاری است که بیشتر بزرگان جهان فوتبال در این مراسم حضور دارند.

این قرعه کشی توسط ۸ نفر انجام می‌شود که یکی از آنها علی دایی اسطوره فوتبال ایران است. پیش از آغاز این مراسم تعدادی از بزرگان جهان فوتبال که در مراسم حضور داشتند با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند که علی دایی نیز در بین آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن کامرانی‌فر دبیر کل، میرشاد ماجدی سرپرست و حمیرا اسدی مسئول امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال هم دیگر نفراتی هستند که در این مراسم حضور دارند.

برانکو ایوانکوویچ نیز به عنوان سرمربی تیم ملی عمان در مراسم حضور دارد.

سرخیو آگوئرو نیز که امسال از جهان فوتبال خداحافظی کرد در کنار سایر بزرگان مانند مارسل دسایی، کافو و ... در این مراسم حاضر هستند.

سفیر ایران در قطر نیز به عنوان یکی از حاضران این مراسم در محل برگزاری قرعه کشی حضور دارد.

دراگان اسکوچیچ و حمید استیلی نیز با عبور از فرش قرمز وارد سالن شدند تا از نزدیک جام جهانی را شاهد باشند.

بیشتر مربیانی که تیم‌هایشان در جام جهانی حاضر هستند از جمله دیدیه دوشان که تیم ملی فرانسه را در جام جهانی قبلی به قهرمانی رساند در مراسم حضور دارند.

برچسب‌ها دراگان اسکوچیچ برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فرانسه میرشاد ماجدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فرانسه دراگان اسکوچیچ برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فرانسه میرشاد ماجدی جهان فوتبال مراسم حضور جام جهانی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • (تصاویر) متن و حاشیه مراسم قهرمان ایران
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!