Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:47:04 GMT

پارک شهروند اهواز آماده میزبانی شهروندان در روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۰۴۰۱

پارک شهروند اهواز آماده میزبانی شهروندان در روز طبیعت

ایسنا/خوزستان نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از آمادگی پارک شهروند برای میزبانی شهروندان در روز طبیعت خبر داد.

حجت‌الله زارع‌زاده در بازدید از پارک شهروند اظهار کرد: پارک شهروند یکی از پارک‌های جنگلی بسیار زیبا و مورد استقبال مردم در اکثر ایام سال به ویژه در روز طبیعت است و همواره محلی برای تفرج شهروندان اهوازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا به نقل از شورای شهر اهواز، وی افزود: با توجه به اینکه این پارک اقبال عمومی خوبی مواجه است، با رویکرد بررسی وضعیت پارک و میزان آمادگی مجموعه پارک برای پذیرایی از مردم بازدید مقدماتی از مجموعه این پارک صورت گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بعد از بازدید صبح در بعد از ظهر امروز نیز بازدید تکمیلی با حضور ریاست شورای اسلامی کلانشهر اهواز معاونین فنی و خدماتی شهرداری منطقه ۳، مدیرکل امور خدماتی شهرداری اهواز، مدیر عامل سازمان پسماند و اهواز جمعی از مسئولین ذیربط ترتیب داده شد.

وی افزود: ابعاد مختلف شرایط پارک هم از لحاظ نظافت و تمهیدات مقدماتی از قبیل تعبیه سطل زباله مناسب، توزیع پلاستیک زباله در ورودی پارک، پیش‌بینی آب شرب و آب مصرفی برای سرویس‌های بهداشتی، مایع دستشویی و الزامات دیگری که برای پذیرایی هر چه بهتر همشهریان عزیزمان در روز طبیعت لازم است، بررسی شد.

زارع‌زاده گفت: برای اینکه در روز طبیعت همشهریان عزیزمان در استفاده از این مجموعه زیبای تفرجگاهی با مشکلات کمتری مواجه باشند با جمع‌بندی و تقسیم کار بین عوامل ذی‌ربط مقرر شد که پس این بازدید اقدامات اولیه خود را آغاز کنند و شرایط پارک را از جهات مختلف برای میزبانی شهروندان آماده کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به مشاهده تعداد زیاد سگ‌های بلاصاحب در این مجموعه تاکید کرد: مقرر شد نسبت به ساماندهی این سگ‌ها اقدامات لازم به عمل آید تا مشکلی برای شهروندان در روزهای آتی ایجاد نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان شورای شهر اهواز روز طبیعت شورای اسلامی روز طبیعت پارک شهروند شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 عملیات الی بیت‌المقدس یا عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران در خلال جنگ ایران و عراق بود. رزمندگان ایرانی با توان ۱۳۰ هزار سرباز در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ به مصاف هم رفتند و به پیروزی قاطع ایران در ۳ خرداد ۱۳۶۱ انجامید. بازپس‌گیری ۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک ایران، خارج کردن شهرهای اهواز، حمیدیه و سوسنگرد از برد توپخانه عراق، تأمین مرز بین‌المللی و آزادسازی جاده اهواز-خرمشهر مهم‌ترین دستاوردهای عملیات بیت المقدس بود. جریان این عملیات تاریخی را در این ویدیو می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم
  • نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟