Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع یمن به ائتلاف سعودی هشدار داد که اگر به تجاوز و محاصره ادامه دهد میلیون‌ها یمنی آماده پیوستن به نبرد تهاجمی فراگیر برای اجرای گزینه‌های متعددی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن امروز طی نطقی تاکید کرد: هشتمین سال از مقاومت مردم یمن در برابر تجاوز ائتلاف سعودی مملو از پیروزی‌های کوبنده‌تر علیه متجاوزان و حامیان آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



العاطفی گفت: ما از موضع دفاعی با تجاوز دشمن روبرو هستیم و تا آزادی تمامی سرزمین‌های یمن به جهاد و استواری و استقامت ادامه خواهیم داد.
وی افزود: از کشور‌های متجاوز می‌خواهیم که با درک مرحله فعلی، تجاوزات خود را متوقف کنند، محاصره خود را بردارند و الزامات صلح و ثبات در منطقه را در پیش بگیرند.
سرلشکر العاطفی تاکید کرد: اگر متجاوزان به تجاوز و محاصره ادامه دهند، یمن و نیرو‌های مسلح آن در دفاع از خاک، ناموس، آزادی و شرافت گزینه‌های متعددی دارند که می‌توانند آن را اعمال کنند.

وی تاکید کرد: اگر متجاوزان به تجاوز و محاصره ادامه دهند، میلیون‌ها آزاده یمنی آماده پیوستن به نبرد تهاجمی فراگیر هستند.

وزیر دفاع یمن تاکید کرد: ارتش جمهوری یمن با برخورداری از اخلاق مجاهدین هرگز غیرنظامیان را هدف نگرفته و نخواهد گرفت.

مقامات یمنی از شامگاه یکشنبه آغاز طرح آتش‌بس یکجانبه با عربستان سعودی در همه جبهه‌های داخلی و برون مرزی را اعلام و تاکید کردند که اگر ائتلاف سعودی ظرف سه روز به پیشنهاد توقف حملات و محاصره همه جانبه علیه یمن پاسخ دهد، آتش‌بس دائمی اعلام خواهد شد.

مهلت سه روزه صنعاء به ائتلاف سعودی برای توقف حملات همه جانبه و محاصره علیه یمن شامگاه چهارشنبه به پایان رسید.

در همین حال ائتلاف سعودی از شامگاه سه شنبه از توقف عملیات نظامی در یمن خبر داد و مدعی شد که در پاسخ به دعوت شورای همکاری و به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای رایزنی‌های ریاض و ایجاد صلح، عملیات نظامی علیه یمن را متوقف کرده است.

شورای عالی سیاسی و سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پاسخ به اعلام توقف حملات ائتلاف سعودی تاکید کردند که هیچ صلحی بدون رفع محاصره نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی سریع یمن عملیات نظامی تجاوز و محاصره ادامه وزیر دفاع یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح حامیم در یزد اجرا شد

علی اکبر کریمی زارچی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گستردگی استفاده از فضای مجازی در بین کودکان و نوجوانان به اهمیت سواد رسانه و افزایش دانش در این حیطه تاکید کرد.

وی بیان داشت: در فضای موجود جامعه، مخاطبان ما با نسل دیجیتال هستند و بر ما لازم است خود را پا به پای آن‌ها رشد دهیم و مسلح کنیم چراکه عقب ماندن ما از نسل جدید، زنگ خطری است که اگر به درستی با آن مواجه نداشته باشیم، خسارت‌های زیان باری خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه انتقال مفاهیم درست به نسل جدید نیازمند مسلح شدن دانشجو معلمان و معلمان ما به سلاح دانش، اعتقاد، اندیشه، اخلاق، فرهنگ و معنویت است، عنوان کرد: طرح حامیم بهترین بستر برای مسلح سازی و برجسته‌ترین فرصت برای توانمندسازی دانشجو معلمان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خواهد بود.

کد خبر 6090373

دیگر خبرها

  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • طرح حامیم در یزد اجرا شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران