Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@16:46:39 GMT

وزارت خارجه ایران به مناسبت ۱۲ فروردین بیانیه داد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۰۷۹۴

وزارت خارجه ایران به مناسبت ۱۲ فروردین بیانیه داد

به گزارش صدای ایران، وزارت امور خارجه به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای به این شرح صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ فروردین به عنوان بخشی ماندگار از تاریخ ایران و تجلی جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبلور اراده مردم شریف و سرافراز ایران، به حق به عنوان یکی از مصادیق عینی یوم‌الله و عید ملت بزرگ ایران نامیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزی مبارک که نقطه عطف تاریخ انقلاب مردم بزرگ ایران گردید و طلیعه استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامیِ بر آمده از سال‌ها رشادت و جانفشانی مردم غیور ایران در دفاع از دستاوردهای سترگ خود شد. روزی مانا که با حضور حماسی مردم سرافراز و تاریخ ساز ایران در همه‌پرسی سراسری و رای قاطع بیش از ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت شد.

ارمغان سترگ این عید بزرگ و حرکت عظیم ملی، تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و آغاز مسیر مبارک مردم سالاری دینی در دنیای تقسیم شده میان ایدئولوژی‌های شرق کمونیست و غرب کاپیتالیست آن روز بود. دستاورد یگانه ای که معیار و سنجه حرکت کارگزاران و خدمتگزاران ایران اسلامی در تمامی این سالها در عرصه سیاست داخلی و روابط خارجی بوده است.

وزارت امورخارجه ضمن تبریک سالروز یوم الله ۱۲ فروردین به پیشگاه رهبر فرزانه و ملت شریف ایران و با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، بار دیگر پایبندی کامل خود به آرمان‌های والای نظام، امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب را اعلام داشته و تاکید مینماید از هیچ تلاشی برای تحقق منافع و مصالح ملت بزرگ ایران در سنگر سیاست خارجی و توسعه روابط متوازن ومتنوع با کشورهای مختلف به خصوص همسایگان فروگذار نکرده و بیش از پیش در خدمت توسعه، آبادانی وپیشرفت ایران اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم‌ خواهد ماند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیانیه وزارت خارجه ایران روز جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن کامل پیام خسرو شهبازی به شرح زیر می‌باشد:
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.
بی تردید در سالی که عنوان جهش تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش‌ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. موجودی که امام راحل (ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند. بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز معلم را خدمت تمامی فرهیختگان و معلمان دلسوز استان بویژه به همسران معلم همکارانم درخانواده بزرگ جهادکشاورزی استان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم