Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر داخلی بقعه متبرکه امامزاده سید محمود علیه السلام شهرستان کهگیلویه گفت: در ایام نوروز همزمان با طرح آرامش بهاری این بقعه متبرکه میزبان گروه جهادی میثاق کهگیلویه بود.

سید ابوالقاسم تقوی مقدم مدیر داخلی بقعه متبرکه امامزاده سید محمود علیه السلام شهرستان کهگیلویه گفت: در ایام نوروز همزمان با طرح آرامش بهاری این بقعه متبرکه میزبان گروه جهادی میثاق کهگیلویه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اردوی جهادی یک روزه پزشکی با حضور متخصص داخلی دکتر شفایی به همت گروه جهادی میثاق کهگیلویه همزمان با طرح آرامش بهاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بقعه متبرکه امامزاده سید محمود علیه السلام مشهور به سید محمید علیه السلام برگزار شد.

تقوی مقدم گفت: با همت حجت‌الاسلام جعفری مدیر مرکز افق بقعه متبرکه امامزاده سید محمود علیه تعداد بیست بسته مواد غذایی و بیست و پنج کیسه آرد و شش میلیون تومان پول (به ۵ نفر)در بین نیازمندان مجاور بقعه متبرکه در طرح آرامش بهاری در طول ایام نوروز توزیع شده است.

وی بیان کرد: یک دستگاه تراکتور برای مدت ۱۵ روز جهت حمل زباله ها به مبلغ چهار میلیون تومان کرایه کردیم که این مبلغ توسط حاج آقا کریمیان از اعضا هیئت امنا پرداخت شد.


وی گفت: غرفه کودک و نوجوان، غرفه فرزند آوری و جمعیت و غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی در قالب خیمه معرفت همراه با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی و قرآنی و با حضور مبلغین بومی و غیر بومی در طرح آرامش بهاری در بقعه متبرکه فعال و در حال اجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد عید نوروز یاسوج دهدشت طرح آرامش بهاری علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد