Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@04:08:12 GMT

سوئد / محکومیت یک قاضی به اتهام دزدی غذا

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۰۹۰۶

دادگاهی در سوئد یک قاضی دیوان عالی این کشور را به جرم «دزدی ژامبون و کوفته»‌ محاکمه و به پرداخت جریمه محکوم کرد.   به گزارش یورونیوز، زن قاضی ۶۷ ساله به اتهام ناخنک زدن به محل فروش محصولات تازه در یک مغازه مواد غذایی، به پرداخت جریمه ۵۰ هزار کرون، معادل ۴۸۰۰ یورو محکوم شد. این اتفاق در آستانه جشن های کریسمس سال ۲۰۲۱ افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علاوه بر ژامبون و کوفته - یک غذای سنتی سوئدی در شب سال نو - طبق گزارش ها، او سعی کرده بود سوسیس و پنیر را که در یک کیسه خرید بافته شده پنهان شده بود، بدزدد.   به گفته رسانه‌های محلی این قاضی سعی کرده است تا به جز ناخنک زدن به ژامبون و کوفته که یک غذای سنتی کریسمس در سوئد محسوب می شود، سوسیس و پنیری را هم که در کیسه ای پنهان کرده بوده است بدون پرداخت پول با خود ببرد.   پس از افشای این دزدی، قاضی ۶۷ ساله در فوریه گذشته از سمت خود استعفا داد.   این قاضی زن بیش از دو دهه در دیوان عالی سوئد خدمت کرده بود. تنها ۱۶ قاضی در این دو دهه در این دیوان مشغول به کار بوده اند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ای کاش

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟