Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی جام جهانی قطر ساعاتی پیش با حضور جمعی از بزرگان این ورزش برگزار شد. در جریان این مراسم تیم ملی کشورمان در گروه B با دو تیم انگلیس و آمریکا همگروه شد. این همگروهی اما با واکنش برخی از سایت‌های معتبر ورزشی و نیز ورزشکاران مختلف مواجه شد.

در همین رابطه سایت «الحره» عربی در واکنش به قرعه تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها نوشت: گروه دوم جام جهانی بعد از قرار گرفتن ایران در کنار آمریکا جذابیب خاصی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهد رقابتی جذاب و تماشایی میان دو دشمن استراتژیک در فوتبال خواهیم بود؛ همچنین حضور انگلیس در کنار پلی آف اروپا نیز به جذابیت این گروه افزود.

بیشتر بخوانید 

الهام از جهان موازی برای طراحی نماد جام جهانی/ قطر از لعیب رونمایی کرد

در واکنشی دیگر ساوت گیت به همگروهی با ایران و آمریکا در جام جهانی گفت: آمریکا و ایران تیم‌هایی هستند که از سال‌های دور باهم بازی نکردند و تیم سوم ناشناخته است اما دربی احتمالی انگلیس را رقم می‌زند، ما باید از گروه صعود کنیم. هدف اول ما صعود از گروه است. در این شرایط تمام افکار ما با مردم اوکراین است و باید ببنیم چه اتفاقی برای آن‌ها رخ می دهد.

سرمربی تیم ملی آمریکا نیز درباره نتیجه این قرعه کشی و مصاف با ایران گفت: ما فکر می‌کنیم در گروه خوبی افتادیم. هر حریفی در جام جهانی دشوار است. بازی با انگلیس، هیجان‌انگیز است، ایران حریف متفاوتی برای ماست که در مقدماتی عملکرد خوبی داشت و پس از آن باید منتظر باشیم تا حریف سوم خود را ببینیم.

دراگون اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی کشورمان هم در واکنش به همگروهی‌های ایران در مرحله اول رقابت‌های جام جهانی گفت: من فکر می‌کنم قرعه ما می‌توانست بدتر از این هم باشد. این جام جهانی است و همه تیم های شرکت‌کننده خوب هستند. من همیشه گفتم تیم خیلی خوبی داریم و شاید بتوانیم برای اولین بار صعود کنیم، به مسائل سیاسی با آمريکا توجه نمی‌کنم، ما این مسئله را قبلا در بازی‌‌هایی مثل دیدار باعراق نشان دادیم و توجهی به این مسائل نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی تیم فوتبال ایران اخبار ورزشی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال افغانستان موفق شد با برتری برابر قرقیزستان در پلی آف جام ملت‌های آسیا، به عنوان آخرین سهمیه آسیا راهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال این تاریخ سازی تیم ملی افغانستان، در خبری به صعود این تیم به جام جهانی پرداخت و نوشت: افغانستان با برتری برابر قرقیزستان بلیت ازبکستان را به دست آورد اولین حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد.

AFC همچنین در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: بازیکنان افغانستان کار را تمام کردند و به جام جهانی رسیدند.

ایران، تاجیکستان، تایلند و ازبکستان دیگر تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی خواهند بود. این دوره از بازی‌های جام جهانی از ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) تا ۶ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۵ مهر) برگزار می‌شود و ۲۴ تیم در آن حضور خواهند داشت. قرعه کشی این رقابت‌ها ۶ خرداد در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090751

دیگر خبرها

  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال