Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:00:10 GMT

امام جمعه: ابرکوه ظرفیت بالایی برای تولید و اشتغال دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۱۰۴۹

امام جمعه: ابرکوه ظرفیت بالایی برای تولید و اشتغال دارد

به گزارش بامداد شنبه ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی شامگاه جمعه در دیدار سرپرست فرمانداری و معاونین و بخشداران جدید ابرکوه افزود: ابرکوه در نقطه مثلث طلائی استان‌های یزد اصفهان و فارس قرار دارد که در این زمینه ظرفیت های خوبی برای توسعه گردشگری دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه همچنین با  اشاره به انتصاب جوان جهادی به عنوان سرپرست فرمانداری ابرکوه تصریح کرد: افق روشنی برای رشد و شکوفائی ، پیشرفت وتوسعه دراین شهرستان نوید می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به یقین مدیریت جهادی در دولت مردمی سیزدهم می تواند تحقق بخش فردای موفق برای رشد وتوسعه و رفع مسایل ومشکلات مردم خوب ما باشد.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به اینکه ابرکوه به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته استان یزد است ادامه داد: مردم این شهرستان این شهرستان به عنوان سرمایه‌های معنوی و اجتماعی ، میراث دار فرهنگ و تمدن ایران باستان، اما روشنفکر و انقلابی و وفادار به نظام هستند، دارد.

وی خاطر نشان کرد: با داشتن کارگزارانی سخت کوش می توان با مدیریت جوان و انقلابی و همسوئی روحانیت و ائمه جماعت و متولیان مساجد و مردم با  مسئولان، شهرستانی نمونه برای کشور در گام دوم انقلاب بویژه در مقام اجرائی شدن اقتصاد مقاومتی باشد.

حسینی با اشاره به ساخت و راه‌اندازی چندین واحد تولیدی وکارخانجات کاشی، سرامیک و فولاد خاطر نشان کرد: تصریح در تکمیل و راه اندازی راه ‌آهن یزد – اقلید که در مسیر ابرکوه قرار دارد زمینه خوبی برای افزایش تولید و اشتغال دارد.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه ، بر لزوم بهره مند شدن از فرصت های ماه مبارک رمضان و حضور فرماندار و مسئولان در مساجد و دیدار و گفتگو با مردم تاکید و افزود:  با این همسوئی و تجلی یافتن دولت مردمی -  زمینه شنیده شدن حرف مردم فراهم تر می شود و مردم دلگرم تر از گذشته فاصله بین خود و مسئولین را احساس نمی کنند.

سرپرست فرمانداری نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان گفت: توفیق خدمت به مردم یک رخداد خدادادی است.

محمد هادی زارع زاده افزود: هماهنگی و توازن اجرائی بین مردم و مسئولان از اهداف مدیریتی فرمانداری خواند و بر ضرورت هم افزائی بر حل مشکلات تاکید کرد.

وی با اشاره به نگاه خدمت رسانی دولت سیزدهم به مردم گفت: همه مسئولان تلاش می کنیم با خدمت بی منت به مردم، رضایت مردم را در حوزه کاری جلب کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوبی که در منطقه آزاد اقتصادی ابرکوه برای سرمایه گذاران فراهم است ، تصریح کرد: همه باید برای افزایش تولید و ایجاداشتغال تلاش کنیم.

زارع زاده ادامه داد: امید است تا در سایه عنایت خداوند متعال، پشتیبانی مردم، هماهنگی و همدلی بین مسئولان و حمایت‌های امام جمعه، خدمت خالصانه به مردم ارائه شده و آحاد جامعه از خدمات بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار شوند.

در این دیدار معاونان سیاسی امنیتی ،  عمرانی و بخشداران بهمن و مرکزی ابرکوه نیز اهداف و برنامه‌های خود را تشریح کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفر ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیر جاده اصلی یزد  - شیراز قرار دارد و فاصله این شهر تا شیراز ۳۰۰ کیلومتر و تا اصفهان ۲۸۰ کیلومتر است.

برچسب‌ها مناطق محروم انقلاب اسلامی ایران ابرکوه مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم انقلاب اسلامی ایران ابرکوه مناطق محروم انقلاب اسلامی ایران ابرکوه مشارکت های مردمی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود

امام جمعه بجنورد گفت: مشارکت مردم در تولید با هدایت تسهیلات بانکی به سمت بنگاه‌های تولیدی و رونق تولید انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مسئولان برای مشارکت بیشتر مردم در عرصه تولید می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کارهای تولیدی هدایت کنند و یا حمایت‌های لازم از صنایع تبدیلی داشته باشند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تحریم‌های گسترده‌ای علیه کشور انجام داده‌اند به خیال اینکه مردم از ارزش‌های دینی دلسرد شوند، در واقع آن‌ها سعی دارند با ایجاد تحریم‌ها و بی رونقی تولید معیشت مردم را دچار مشکل کنند تا در جامعه نارضایتی گسترش پیدا کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کار کردن و کسب روزی حلال عبادت است، گفت: امروزه انجام کار تولیدی و بی نیاز کردن کشور از بیگانگان نه تنها عبادت است بلکه به گونه‌ای جنگ با دشمنان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: کارگر و کارفرما نیز سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ با تحریم‌های اقتصادی دشمن است که باید ارزش جایگاه خود را بدانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله مهمان‌نواز، تصریح کرد: وی بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد را بر عهده داشت و تلاش‌های زیادی برای پیشرفت این شهرستان انجام داد؛ وی عالمی مجاهد بود که همواره خدمت به مردم در اولویت‌های کاری‌اش بود.

کد خبر 748115

دیگر خبرها

  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است