Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران جام‌های بین‌المللی بیش‌تری نسبت به انگلیس و تمام تیم‌های حاضر در پلی‌آف اروپا دارد

قرعه‌کشی جام جهانی 2022 انجام شد و می‌توان گفت ایران نسبت به تمام تیم‌های آسیایی، در قرعه بهتری قرار گرفته است. 

طرفداری | در گروه B مسابقات جام جهانی 2022، تیم ملی ایران باید با تیم‌های انگلیس، آمریکا و یکی از تیم‌های ولز، اسکاتلند و اوکراین مصاف دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگیری ایران در این گروه باعث شده بسیاری از هواداران تیم ملی نسبت به صعود به مرحله حذفی جام جهانی، خوش‌بین شوند. درست است که انگلیسِ سید یکی، پرآوازه‌ترین و قدرت‌مندترین تیم گروه B است اما آن‌ها از نظر تعداد جام بین‌المللی معتبر در این گروه، بهترین نیستند. 

در گروه B مسابقات، آمریکا با هفت عنوان قهرمانی قاره آمریکای شمالی و مرکزی، پرافتخارترین تیم گروه از حیث تعداد جام بین‌المللی معتبر است. پس از آمریکا، تیم ملی ایران با سه عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، دومین تیم پرافتخار گروه B محسوب می‌شود. انگلیس در تاریخ خود، تنها یک بار فاتح جام بین‌المللی شده که آن هم جام جهانی 1966 بوده است. ولز، اسکاتلند و اوکراین نیز هیچ قهرمانی قاره‌ای و جهانی ندارند. البته باید اشاره کرد درست است که کمیت جام‌های آمریکا و ایران نسبت به انگلیس بیش‌تر است اما از نظر کیفی، مسلما انگلیس با فتح جام جهانی فوتبال، پرافتخارتر از آمریکا و ایران به حساب می‌آید.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر | از گروهی تا فینال عجیب اما واقعی؛ زلاتان دوران حرفه‌ای خود را بدون گلزنی در جام جهانی به پایان می‌رساند اسپانیا و پرتغال 2018 معتبر ترین رقبای ایران در ادوار جام جهانی جرارد پیکه: به اندازه باشگاه اسپانیول ثروت دارم؛ بارتومئو به من و مسی دروغ گفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بین المللی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند.

این وزارتخانه تاکید کرد که فعالیت‌های دفاعی ایران را هدف قرار داده است.

رویترز همچنین گزارش داد: انگلیس اشخاص و نهادهای مربوط به بخش دفاعی ایران را تحریم می‌کند.

وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو شخص و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

به نظر می‌رسد این تحریم‌های انگلیس و آمریکا نیز مانند تحریم‌های گذشته کشورهای غربی علیه کشورمان به بهانه حمایت از جریان‌های محور مقاومت در منطقه و عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک‌ها و پهپادهای مختلف و همچنین در راستای حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088709

دیگر خبرها

  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • (تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران