Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از مرکز دیدبان حقوق بشر سوری وابسته به مخالفان این کشور، این دو گروه تروریستی که از اعضای گروه نظامی موسوم به ارتش ملی در شمال سوریه هستند، براثر عزل و نصب دو مسئول باهم درگیر شده اند.

بیشترین شدت این درگیری ها در روستای عولان در حومه شهر الباب گزارش شده است و این درگیری ها شماری کشته و زخمی از دو طرف برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزل یکی از فرماندهان وابسته به احرارالشام و نصب یکی از فرماندهان جبهه الشامیه و تمکین نکردن احرارالشام نسبت به این عزل و نصب را عامل اصلی این درگیری ها اعلام کرده اند.

این درگیری ها با فراخواندن نیرو و تجهیزات سنگین دو گروه از دیگر مناطق و دخالت دیگر گروه های عضو ارتش ملی وابسته به ترکیه شدیدتر شده است.

گروه نظامی موسوم به ارتش ملی سوریه، مجموعه ای از چند گروه تروریستی در شمال سوریه است و که با نظارت و آموزش و پشتیبانی ترکیه در مناطق نفوذ ارتش این کشور در سال ۲۰۱۷ تشکیل شده است.

هرچند که گروه های مختلف برای بقا و استفاده از کمک های ترکیه عضو آن شده اند ولی رقابت میان آن ها در چارچوب این به اصطلاح ارتش، ادامه دارد.

برچسب‌ها سوریه حلب تروریست ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه حلب تروریست سوریه حلب تروریست ترکیه درگیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند