Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال ایران گفت: امیدوارم که اردو‌های آماده سازی خوب باشد تا بازیکنان را به سطح آمادگی لازم برساند.

نیما نکیسا در گفت‌وگو با میزان، درباره قرعه تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی اظهار داشت: این قرعه به نظرم هم خوب است و هم تیم ملی بیشتر دیده می‌شود و توجهات زیادی را به سمت خود می‌کشد. تمام دیدار‌های این گروه بسیار جذاب هستند و هیچ دیدار آسانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که اردو‌های آماده سازی خوب باشد تا بازیکنان را به سطح آمادگی لازم برساند.

وی افزود: تمام بازی‌ها سخت است و در هر گروه دیگری قرار می‌گرفتیم کار سخت بود. اکنون هم‌ سرمربی و کمیته فنی مطمئناً تمهیداتی را در این راستا ملاک قرار خواهند داد تا دیدار‌های خوبی انجام دهیم هر چند که متاسفانه برخی تیم‌ها با ما بازی نمی‌کنند. مردم این مسئله را بدانند که مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش زیادی انجام می‌دهند، اما سیاست هم در فوتبال رسوخ کرده و گرنه شعار و منشور المپیک است که ورزش و سیاست از هم جدا باشند.

پیشکسوت فوتبال درباره حضور‌ فوتبالی ها در این مراسم تصریح کرد: اتفاق خوبی است که برای اولین بار ۴ بازیکن از ایران مانند علی دایی، میرشاد ماجدی، حمید استیلی و مهدی مهدوی کیا به مراسم قرعه کشی جام‌جهانی رفته بودند و ما می‌توانیم از این مسئله به نحو احسن برای تعاملات و برای پیشرفت تیم ملی استفاده کنیم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم ملی از گروه خود صعود کند و دل مردم را شاد کند.

بیشتر بخوانید: و ناگهان دُم خروس بیرون زد/ وقتی اصولی فراموش می‌کند مسئول بی‌تدبیری دیدار با لبنان است

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال جام جهانی نیما نکیسا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی فوتبال جام جهانی نیما نکیسا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!

به گزارش "ورزش سه"، هالند در جریان دیدار منچسترسیتی برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نتوانست درخشش همیشگی را داشته باشد و از کادر فنی خواست که به دلیل احساس دردی که داشت از زمین بازی بیرون برود.

این موضوع باعث نگرانی هواداران سیتی شده بود اما کادر پزشکی این تیم شرایط او را به دقت زیر نظر گرفتند و نهایت تلاش‌شان را به کار بردند تا او هرچه زودتر به اوج آمادگی برگردد و بتواند تیمش را در دیدارهای سرنوشت ساز پایانی لیگ برتر انگلیس همراهی کند.

هالند در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط فعلی‌اش اظهار داشت:«من آماده هستم. در جریان بازی برابر رئال در لیگ قهرمانان کمی مشکل داشتم. با تمام وجود دوست داشتم که به زمین برگردم و حالا برگشته‌ام و احساس خوبی دارم. آماده هستم که به پنج فینال پایانی حمله‌ور شوم.

کورس قهرمانی درست مثل فصل گذشته بسیار جذاب و هیجان انگیز است. شاید این جذاب‌ترین زمان برای فوتبالیست بودن باشد. شاید خیلی‌ها درک نکند اما دلیل من برای فوتبال بازی کردن همین است، احساسی که پیش از هر بازی دارم و کمی عصبی هستم.

این فوق العاده است و به همین دلیل است که عاشق فوتبال هستم چون این احساس را تجربه می‌کنم. بسیاری از بازیکنان ما پیش از این هم چنین کارهایی را انجام دادند و همه چیز مربوط به این است که بتوانیم آرام باشیم و زیاده خواهی نکنیم. ما آرام هستیم و لبخند می‌زنیم و از زمانی که داریم لذت می‌بریم و پس از آن روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال