Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری بابیان اینکه فروردین ۱۴۰۱ با حضور در استان لرستان خدمات در مسیر محرومیت‌زدایی را ارائه می‌دهیم، گفت: این خدمات در قالب پزشکی، درمانی، فرهنگی و آموزشی به مردم شریف لرستان در رومشکان این استان ارائه خواهد شد. محدثه داوودی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات گروه جهادی شهید مهدی عسگری در سال ۱۴۰۱، گفت: فروردین ۱۴۰۱ با حضور در استان لرستان خدمات در مسیر محرومیت‌زدایی را ارائه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری تأکید کرد: این خدمات در قالب پزشکی، درمانی، فرهنگی و آموزشی به مردم شریف لرستان در رومشکان این استان ارائه خواهد شد.   توزیع کمک‌های مؤمنانه، خدمات پزشکی رایگان و ساخت و ساز برای محرومین  از برنامه‌های ثابت سالانه گروه جهادی شهید مهدی عسگری داوودی با اشاره به اینکه توزیع کمک‌های مؤمنانه، خدمات پزشکی رایگان و ساخت و ساز برای محرومین را از برنامه‌های ثابت سالانه گروه جهادی شهید مهدی عسگری برشمرد و تصریح کرد: جهادگران سلامت ما در سال ۱۴۰۰ خدمات خوب و ارزشمندی را در قابل خدمات پزشکی و درمانی رایگان به محرومین مناطقه مختلف به ویژه استان البرز ارائه کردند.   وی با بیان اینکه مامایی، غربالگری سلامت، داروخانه رایگان، تزریقات و... از دیگر خدمات گروه جهادی شهید مهدی عسگری در سال ۱۴۰۰ بوده است، اضافه کرد: اقداماتی هم مانند ساخت مسکن محرومین خدمات به مناطقی از کشور که با حوادث غیر مترقبه مواجه بودند، از جمله این خدمات در سال گذشته بوده است.   مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری بابیان اینکه بیش از ۵۰ جهادگر شامل کادر درمان و کادر اجرایی در اجرای آخرین اردوی جهادی گروه جهادی شهید مهدی عسگری در سال۱۴۰۰ حضور داشتند، اضافه کرد: ارزش ریالی این نوع خدمات معادل ارزش ریالی بیش از ۱۸۰ میلیون تومان است.   ۸۱۵ خدمات پزشکی و دندانپزشکی توسط جهادگران عرصه سلامت گروه جهادی شهید مهدی عسگری، یکی از دیگر اقدامات ما در سال ۱۴۰۰ بود داوودی تأکید کرد: ۸۱۵ خدمات پزشکی و دندانپزشکی توسط جهادگران عرصه سلامتِ گروه جهادی شهید مهدی عسگری، یکی از دیگر اقدامات ما در سال ۱۴۰۰ بود که با حضور جهادگران پزشک و پرستار درزمینه‌های تخصصی دندان‌پزشکی، پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص پوست، طب اسلامی و تزریقات تاکنون در بخش‌های مختلف کم برخوردار استان البرز ارائه شد.   وی خدمات دندان‌پزشکی در زندان قزل‌حصار به زندانیان را از دیگر خدمات مهم گروه جهادی شهید مهدی عسگری در سال ۱۴۰۰ برشمرد و تصریح کرد: این خدمات به شکل رایگان انجام شد.   مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری با اشاره به حضور ۲۰ جهادگر گروه جهادی شهید مهدی عسگری در مراکز مختلف واکسیناسیون عمومی در استان البرز، اظهار داشت: این خدمات هم از دیگر اقدامات این گروه جهادی در سال ۱۴۰۰ در حوزه سلامت در راستای کمک به کادر درمان انجام شد.   بیشتربخوانید: جانبازان شهدای زنده هستند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه بسیج

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه بسیج خدمات پزشکی سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا