Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، برنامه یکصد شبکه ورزش سیما، از ابتدای سال 1401، جشنواره مردمی انتخاب بهترین‌ های قرن ورزش ایران در 7 عنوان‌جایزه را آغاز کرده است که تا 20 فروردین نیز ادامه خواهد داشت.

در گام اول این جشنواره، هیأت انتخاب ۵۰ نفری متشکل از وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، پیشکسوتان، صاحب نظران و اصحاب رسانه ، نامزدهای اولیه این جشنواره را در 7 عنوان‌جایزه شامل برترین گل قرن، برترین مربی قرن، برترین مدال قرن، برترین تیم قرن، برترین رفتارجوانمردانه قرن، برترین صحنه ورزشی قرن و برترین یار مظلوم قرن مشخص کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن، انتخاب برترین‌های هر حوزه بر عهده مردم گذاشته شده است.

امروز پس از گذشت ۱۲ روز از برگزاری این جشنواره، با بیش از یک میلیون رای مردمی، نتیجه نظرسنجی در بخش برترین مربی قرن بدین صورت است که محمد بنا سرمربی کشتی فرنگی با ۳۹.۶۶ درصد آرا رتبه نخست را از آن خود کرده است. پس از آن حشمت مهاجرانی مربی اسبق تیم ملی کشورمان با ۲۶.۶۷ درصد و مصطفی کارخانه مربی اسبق تیم والیبال ایران با ۱۴.۴۳ در رتبه دوم و سوم برترین مربی قرن ورزش ایران قرار دارند.

نتیجه دیگر کاندیدا بدین شرح است: کوروش باقری مربی سابق تیم وزنه برداری ایران با ۱۱.۵۷درصد و هادی رضایی سرمربی تیم والیبال نشسته با ۷.۶۷ درصد.

این نظرسنجی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای مشاهده تمامی نامزدها و شرکت در نظرسنجی به سایت شبکه ورزش به نشانی varzeshtv.ir مراجعه کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حشمت مهاجرانی محمد بنا ورزش ایران مربی قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در سنندج برگزار و ظهر سه شنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

این جشنواره در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری، طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار شد.

عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال و در نهایت این جشنواره در روز ششم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و امروز با معرفی برترین‌ها به ایستگاه آخر رسید.

در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کرده بودند و براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته ای با هم به رقابت کردند.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و … بودند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

کد خبر 6093177

دیگر خبرها

  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ