Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید نمازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد قرعه ایران در جام جهانی 2022 اظهار داشت: قرعه خوبی نصیب ایران شده اما نباید تیم آمریکا را  دستکم بگیریم. من شناخت خوبی از تیم فوتبال آمریکا دارم و نباید این حس در فوتبال ایران باشد که به راحتی مقابل تیم آمریکا پیروز می‌شوند. فوتبال آمریکا نسل خیلی خوبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میانگین سنی تیم فوتبال آمریکا 23 سال است. 85 درصد بازیکنان تیم فوتبال آمریکا در اروپا بازی می‌کنند. در تیم‌هایی مثل چلسی، یونتوس و لایپزیگ و... بازیکن اصلی هستند.

وی افزود: بازی سختی مقابل آمریکا خواهیم داشت. البته از سویی دیگر آمریکا همیشه رقیب سرسختی برای انگلیس است و توانسته یکی دوبار تیم انگلیس را شکست بدهد.بنابراین می توان به صعود از این گروه امیدوار بود.

نمازی در مورد اینکه ترجیح می‌دهد از بین سه تیم اسکاتلند، ولز و اوکراین کدام تیم به جام جهانی صعود کنند، گفت: با توجه به شرایطی که کشور اوکراین دارد تمرکز این کشور بیشتر بر روی مسایل غیر فوتبالی است ولی اگر این تیم صعود کند به نفع ماست هرچند در آنصورت هم تیم‌های قدرتمندی چون ولز و اسکاتلند را شکست داده و صعود کرده است.

مربی اسبق تیم ملی در مورد وضعیت تیم ملی کشورمان گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و فقط در بازی با کره جنوبی نمایش ضعیفی داشتیم. من فکر می‌کنم یکی از بهترین نسل‌های فوتبال تاریخ کشورمان را در این تیم ملی داریم. این تیم ملی دستکمی از تیم ملی 1998 ندارد. در فاز هجومی بسیار قدرتمند هستیم. بازیکنانی مثل مهدی طارمی، سردار آزمون، جهانبخش، قلی زاده و کریم انصاری فرد و حتی مهدی قائدی را داریم. من به صعود تیم ملی از گروه‌مان خوش بین هستم. به شرطی که تیم ملی تدارک مناسبی داشته باشد و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام بدهد.

نمازی با اشاره به فعالیت‌های خود در فوتبال آمریکا گفت: اکنون با یکی از تیم‌های باشگاهی همکاری دارم ولی در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال آمریکا هستم تا دوباره با تیم زیر 18 سال و جوانان آمریکا همکاری کنم. بسیاری از بازیکنان تیم بزرگسال آمریکا در گذشته بازیکن من بوده‌اند. البته باشگاه‌ها این بازیکنان را کشف و پروش داده‌اند و در تیم زیر 18 سال آمریکا من مربی آنها بوده‌ام.

وی در مورد اینکه کدام تیم‌ها از این گروه شانس صعود خواهند داشت گفت: انگلیس شانس اول صعود است و تیم‌های ایران و آمریکا شانس‌های بعدی صعود هستند، با این حال نباید آمریکا را دستکم گرفت. بازیکنان آمریکا اکثرا لژیونر هستند در فوتبال اروپا بازی می‌کنند و بازی سختی با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمازی ایران مربی جام جهانی 2022 قطر امریکا امید نمازی فوتبال آمریکا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏

به گزارش "ورزش سه"، رباح ماجر بزرگترین ستاره تاریخ فوتبال ‏الجزایر است، کسی که تیم ملی کشورش را برای اولین بار در تاریخ به ‏قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا رساند. اما عمده شهرت او به دلیل ‏دیگری است. ‏

ماجر علاوه بر کشورش الجزایر در سراسر دنیا مشهور است و این ‏شهرت را مدیون گلی است که با ضربه‌ای خاص به ثمر رساند. ‏ضربه‌ای که سال‌ها بعد همچنان به عنوان "ضربه رباح ماجری" معروف ‏است. ‏

این گل تاریخی در دیدار پورتو و بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ 1987 ‏توسط او به ثمر رسید. رباح ماجر که پیراهن پورتو را به تن داشت با ‏ضربه خاصش دروازه ژان ماری فاف، دروازه‌بان بلژیکی بایرن را باز کرد ‏تا نامش برای همیشه در تاریخ فوتبال ثبت شود. ‏

ماجرا امروز بعد از مدت‌ها مقابل رسانه‌ها ایستاد و صبحت‌هایی ‏جنجالی مطرح کرد. حرف‌هایی که بدون شک هواداران مسی و آرژانتین ‏را ناراضی خواهد کرد. ‏

اسطوره الجزایری در این مصاحبه در پاسخ به اینکه چه کسی ‏شایسته توپ طلای امسال است گفت: "بدون شک امباپه. او در پاری ‏سن ژرمن فوق‌العاده کار کرده و به خصوص در این فصل نتایجی که ‏گرفته بی‌نظیر بوده. عملکرد او چه در پی‌اس‌جی و چه در تیم ملی ‏فرانسه آنقدر درخشان است که حتما کسی جز او نمی‌تواند شایسته ‏توپ طلا باشد. به نظرم وقت آن رسیده بود که امباپه راهی رئال ‏مادرید شود و من معتقدم این بهترین تصمیم ممکن بود". ‏

بخش جنجالی صحبت‌های رباح ماجر به پاسخ او به این سوال ‏برمی‌گشت: لیونل مسی را بهترین فوتبالیست تاریخ می‌دانی؟ اسطوره ‏الجزایری گفت: "هیچ آدم عاقلی نمی‌تواند بگوید که از عملکرد ‏درخشان این ستاره آرژانتینی در دو دهه گذشته تحت تاثیر قرار ‏نگرفته. من می‌دانم که مسی یک اسطوره است. ولی شخصا معتقدم ‏که او بهترین تاریخ نیست. اگر مسی را با هموطنش دیه‌گو مارادونا و ‏یوهان کرویف هلندی مقایسه کنید من معتقدم که آنها از مسی بهتر ‏بودند. به خصوص کرویف که به نظر من قله غیر قابل دسترس ‏خلاقیت در فوتبال است". ‏

دیگر خبرها

  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!