Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویندوز ۱۱ به دلیل سخت گیری سخت افزار مشهور است. اگر توانستید ویندوز ۱۱ را بر روی سیستم خود نصب کنید، ممکن است پیام «سیستم مورد نیاز برآورده نشده است» را مشاهده کنید. در ادامه این مطلب نحوه غیرفعال کردن این گزینه آمده است.

به گزارش howtogeek، غیرفعال کردن این پیام با هک رجیستری امکان پذیر است. می‌توانید این کار را به صورت دستی با Regedit انجام دهید، یا می‌توانید از کلید‌های رجیستری استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلید رجیستری که برای کنترل پیام استفاده می‌شود در حال حاضر از مارس ۲۰۲۲ در بیلد‌های Windows Insider ناپایدار وجود دارد، بنابراین ممکن است در آینده دوباره تغییر کند. شما با استفاده از گزینه Regedit، می‌توانید نیاز‌های سیستم برآورده نشده را غیرفعال کنید. در ویرایش رجیستری مراقب باشید و حواستان را جمع کنید. حذف یا تغییر کلید‌ها می‌تواند مشکلات جدی برای رایانه شما ایجاد کند. قبل از ادامه، باید در مورد نحوه استفاده از regedit اطلاعات کسب کنید.

غیرفعال کردن پیام «نیاز‌های سیستم برآورده نشد» با استفاده از ویرایشگر رجیستری بسیار ساده است. روی دکمه Start کلیک و "regedit" را در نوار جستجو تایپ کنید، سپس Enter را بزنید یا روی "Open" کلیک کنید. روی "باز کردن" کلیک کنید. مسیر را در نوار آدرس قرار دهید. در نوار آدرس regedit و کلید مربوطه، باید یک مقدار DWORD با نام SV۲ وجود داشته باشد. روی آن کلیک راست کرده و روی «Modify» ضربه بزنید، یا روی آن دوبار کلیک کنید تا ویرایشگر باز شود.

در ادامه روی "تغییر" کلیک کنید. مقدار را از "۱" به "۰" تغییر دهید و سپس روی "OK"ضربه بزنید. "۰" را در فیلد وارد و سپس روی "OK" کلیک کنید. اگر کلید وجود ندارد، باید آن را ایجاد کنید. روی «کنترل پنل» راست کلیک کنید، به «افزودن» بروید و سپس روی «کلید» ضربه بزنید. شما باید کلید UnsupportedHardwareNotificationCache را نامگذاری کنید. همچنین روی «کنترل پنل» راست کلیک کنید، گزینه را روی «جدید» قرار دهید و سپس روی «کلید» کلیک کنید.

پس از ایجاد کلید، باید یک مقدار DWORD اضافه کنید. روی «UnsupportedHardwareNotificationCache» کلیک راست کرده، «New» را روی آن قرار دهید و سپس روی «DWORD (۳۲-bit) Value» کلیک کنید. روی کلیدی که ساخته اید راست کلیک کنید، نشانگر را روی "جدید" نگه دارید و روی "DWORD (۳۲ بیتی) "ضربه بزنید. نام ورودی جدید را "SV۲" بگذارید و مقدار را روی "۰" تنظیم کنید. "۰" را در فیلد وارد کنید، سپس روی "OK"ضربه بزنید. ممکن است لازم باشد Explorer.exe یا رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شوند. (نیاز‌های سیستم برآورده نشده) را با کلید‌های ارائه شده غیرفعال کنید.

اگر نمی‌خواهید خودتان با رجیستری مشکل ایجاد کنید، هک‌های رجیستری DisableSystemRequirementsNotMet را دانلود کنید. همیشه باید مراقب فایل‌های دانلود شده از اینترنت باشید، به خصوص اگر فایل‌های اجرایی یا REG باشند. می‌توانید فایل‌های REG را در Notepad یا هر ویرایشگر متن ساده دیگری باز کنید.

پس از دانود کردن فایل ZIP مورد نظر با استفاده از برنامه مورد نظر خود، محتویات را در هر جایی که می‌خواهید از حالت فشرده خارج کنید.File Explorer این قابلیت را دارد که فایل‌های ZIP داخلی را از حالت فشرده خارج کند. برای خارج کردن فایل ZIP ابتدا روی آن کلیک راست کنید، سپس روی «Extract All» ضربه بزنید. دستورات را دنبال کنید، درادامه پوشه‌ای با همان نام فایل ZIP ایجاد می‌شود. روی کلید با نام «Disable_Unsupported_Message.reg» دوبار کلیک کنید. وقتی از شما خواسته شد، به کلید اجازه دهید تا تغییراتی در رجیستری شما ایجاد کند. سپس روی "بله" ضربه بزنید. پس از اعمال کلید، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

الزامات سخت افزاری برای ویندوز ۱۱ از زمانی که آن منتشر شد کمی متفاوت بوده است. اگر بعد از به‌روزرسانی ویندوز ناگهان پیام برگشت، سعی کنید آن را مانند آنچه در اینجا انجام داده شد، غیرفعال کنید. ممکن است به روز رسانی‌های آینده این روش را نامربوط یا بی اثر کند، بنابراین اگر از کار افتاد، شما مرتکب اشتباه نشده اید.

بیشتر بخوانید

نحوه نصب ویندوز ۱۱ از طریق USB

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویندوز 11 رایانه شخصی نرم افزار اندروید برآورده نشده ضربه بزنید کلیک کنید ویندوز ۱۱ سپس روی روی آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • پمپ هیدرولیک