Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز رحمتی زاده گفت : سازمان منظر، سیما و فضای سبز شهری کرمانشاه هرساله به منظور استقبال از ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت پارک‌های شهر را برای حضور همشهریان آماده می‌کند.

به گفته رئیس سازمان منظر، سیما و فضای سبز شهری کرمانشاه امسال به روال سال‌های گذشته علاوه بر اینکه برای ایام تعطیلات اقداماتی انجام شده بود مجدداً طی چند روز گذشته پاکسازی و آمادگی بیشتر برای روز طبیعت و پذیرش همشهریان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ۳۱ پارک در شهر کرمانشاه موجود است که تمام پارک‌ها آماده برای پذیرش همشهریان هستند.

خواهش ما از همشهریان این است که روی چمن‌های پارک‌ها ننشینند و ترجیحاً در مکان‌هایی که در پارک‌ها برای نشستن تعیین شده و بدون پوشش گیاهی هستند مستقر شوند.

پارک‌ها بخشی از طبیعت هستند از آن‌ها نباید غافل شد، با استفاده از پارک‌ها به عنوان بخشی از طبیعت مراقب چمن‌ها و پوشش‌های گیاهی پارک‌ها باشند و از روشن کردن آتش روی چمن‌ها جدا خود داری کرده و تذکرات را در خصوص نشکستن شاخ و برگ درختان را جدی گرفته تا استفاده مناسب از فضای پارک‌ها داشته باشند.

تقاضای ما از همشهریان ابن است که همزمان با استفاده از وسایل و امکانات موجود در پارک در حفظ و نگهداری آن‌ها کوشا باشند و به گونه‌ای عمل شود که پس از پایان تعطیلات بتوانیم سالم و صحیح آن‌ها را تحویل بگیریم و پس از روز طبیعت همچنان چهره زیبایی از پارک‌های موجود در شهر‌ها را داشته باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر زیباسازی شهر فضای سبز روز طبیعت پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: ۱۲۰ تیم عملیاتی این جمعیت، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بازی‌دراز را پوشش خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر عملیات غرورآفرین بازی‌دراز و بزرگداشت هفته جمعیت هلال‌احمر، اظهار کرد: ۱۲۰ تیم از جمله ۵۰۰ نفر از امدادگران و نجات گران جمعیت هلال‌احمر از ورودی استان تا ارتفاعات بازی‌دراز به زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: پوشش امداد هوایی، اسکان زائران، ارائه آموزش‌های خودآگاهی، کمک‌های اولیه و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در روز نوزدهم و بیستم اردیبهشت در راستای مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته هلال‌احمر، تصریح کرد: شش پروژه از جمله پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان‌های جوانرود، پاوه، دره شهدای ثلاث باباجانی، خسروی و ساختمان مرکز امداد ثلاث باباجانی و مرکز فیزیوتراپی شهر کنگاور نیز روز شنبه هفته آینده افتتاح خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: ۱۵ پایگاه امداد و نجات ثابت و هفت پایگاه سیار در سطح استان داریم.

کد خبر 751480

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟
  • آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی
  • اعلام آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • ماجرای چرایی ساخت مسجد در پارک‌های بزرگ شهر
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه